Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HannaPanna
Elev |
7 jul, 2012 12:02 |
|
leumas vän
Elev |
7 jul, 2012 12:04 |
|
Emma Granger
Elev |
Dagens kram från mig går till min bästa bästis, Clara Darkin! Du är bäst ♥
Trött tjej <333 7 jul, 2012 12:09 |
|
Clara Darkin
Elev |
7 jul, 2012 12:10 |
|
Emma Granger
Elev |
Tack Clara Darkin, ♥ you too!
Trött tjej <333 7 jul, 2012 12:12 |
|
Borttagen
|
Tack så mycket dill99
7 jul, 2012 12:31 |
|
Lills
Elev |
7 jul, 2012 12:33 |
|
Victoire Weasly
Elev |
7 jul, 2012 12:53 |
|
Borttagen
|
dill99 tack gullunge!!♥ *Kramisar*♥♥♥♥♥♥♥♥♥
7 jul, 2012 13:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna 1: Miyuki borde få en kram för att hon är awesome. Aww.. Fast du är awesomeare än awesomeast! 7 jul, 2012 13:44 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen