Ron tänker tillbaka
Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
7 jun, 2011 14:23 |
|
amanda1104
Elev |
den är bra och spänande
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 7 jun, 2011 14:35 |
|
Ron
Elev |
Tack hörrni, har varit i Stockholm. Därför jag inte skrivit något, hinner nog inte skriva något idag men imorgon kommer det nog! Håll ut ♥
We're all wizards, even Ron. 7 jun, 2011 17:20 |
|
.:HermioneGranger:.
Elev |
Skrivet av Ron: Okej♥Tack hörrni, har varit i Stockholm. Därför jag inte skrivit något, hinner nog inte skriva något idag men imorgon kommer det nog! Håll ut ♥ ♥ 7 jun, 2011 17:28 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Ron: Tack hörrni, har varit i Stockholm. Därför jag inte skrivit något, hinner nog inte skriva något idag men imorgon kommer det nog! Håll ut ♥ åh, du skulle ha kommit och besökt mig
7 jun, 2011 17:42 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Ron: Tack hörrni, har varit i Stockholm. Därför jag inte skrivit något, hinner nog inte skriva något idag men imorgon kommer det nog! Håll ut ♥ jag håller ut.... 7 jun, 2011 19:21 |
|
Ron
Elev |
Bra, här kommer det!
Kapitel 41 – En gammal man Harry och Andy hade kommit på fötter igen. De båda var väldigt utmattade och minsta ljud fick dem att hoppa till. De sa inget till varandra, de fanns liksom inget att säga. De båda hade så mycket att tänka på, så mycket att oroa sig över. Harry undrade hur det var med Ginny, Ron och Hermione. Men han kände de tre väldigt väl så han visste att dem klarade sig nog ganska bra ändå. Sen tänkte han mycket på Andys dotter. Han hade ingen aning om var dem skulle börja leta efter henne. Han hade nästan tappat hoppet på att Andys dotter skulle kunna vara vid liv. Men de sa han förstås inte till Andy eftersom de nog inte skulle få honom att må så himla mycket bättre. Fast Harry kunde ha fel också, han hade ju nästan helt gett upp hoppet för Hermione innan de hittade henne. De enda de kunde göra nu var att hoppas. Hoppas på det bästa. I Andys huvud snurrade allt möjligt omkring. Hans dotter så klart, som han nästan oroade ihjäl sig för. Han kände att hon var vid liv eller snarare han ville verkligen övertala sig själv till att tro det. Men man måste tro och hoppas. Vilket han försökte göra trots dessa hemska förhållanden. Sedan tänkte han mycket tillbaka på resan. Att allt gått ut på att hitta Hermione och knappt någon tid lagts ner på hans dotter. Visst, han förstod Ron men samtidigt så gick ju Andy igenom detsamma. Varför försökte de inte hitta hans dotter lika mycket, de kändes rätt orättvist. Men han var ändå tacksam till de tre. De hade hjälp honom hit, gett honom mat och skydd. Varit öppna och trevliga. De var inte alla som var de, speciellt inte under dessa hemska tider. Allt de kunde göra var att hoppas, hoppas på att det fanns någon gud där uppe som var god. Att de fanns någon som ville hjälpa dem. Men alla deras tankar avbröts när ett skrik hördes. De var en gammal mans skrik, de kände igen rösten. ”Martin” utbrast de båda i mun på varandra. We're all wizards, even Ron. 8 jun, 2011 23:54 |
|
Savi
Elev |
9 jun, 2011 00:03 |
|
Borttagen
|
Merrrrr *an vad bra
9 jun, 2011 07:40 |
|
.:HermioneGranger:.
Elev |
Mer♥
♥ 9 jun, 2011 15:37 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen