Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN

Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN

1 2 3 ... 113 114 115 ... 572 573 574
Användare Inlägg
Pinez 14
Elev

Avatar


shit.. jag tycker om dig...

27 mar, 2013 21:13

Filuren
Elev

Avatar


Okej, jag verkligen hatar dig. Du hackar på mig, och jag har inte gjort ett skit mot dig?! Snälla, jag lämnar dig ifred och du lämnar mig ifred?

28 mar, 2013 18:08

Unik
Elev

Avatar


Okej såhär är läget, vi kommer att gå i samma klass i typ ett par månader till nu, så det börjar liksom krisa lite nu.
Du är så sjukt schysst, snäll, söt, rolig och allmänt underbar! Du har sån sjukt go humor, hela du är så go! Jag har vart kär i dig sen typ fyran. Fattar du, fyran?! Och jag har aldrig sagt något för jag är så feg. Jag är rädd för att bli avvisad.
Men jag tänkte att vi kommer antagligen aldrig mer träffas när den här terminen är slut. Så ja, jag gillar dig. Och jag skiter fullständigt i huruvida du gillar mig eller inte, men jag klarar inte att hålla inne med det längre. Punkt slut.


Antagligen kommer jag säga det om ett par månader också. Det spelar ju ändå ingen roll, det värsta jag kan få är en konstig blick och ett "negativt" svar. Måste bara ladda och samla mod först.

Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se

28 mar, 2013 18:33

Borttagen

Avatar


Kan inte du bara hålla käften och skämta om nåt som INTE har någonting att göra med könssjukdomar, prostitution, våldtäkt eller homosexualitet? - En arg tjej som är trött på p12:or

28 mar, 2013 19:02

dillen99
Elev

Avatar


Varför var vi tvugna att va i samma grupp? Jag blev så röd i ansiktet såfort jag skulle göra något, för du kollade på mig! Ja jag vill bara vända mig om och kyssa dig men om jag gör det så är chansen stor att jag måste byta: Namn, efternamn, land, världsdel, föräldrar, stil, skola!

Man mikham to ra dar aghosh giram <3

28 mar, 2013 20:53

HannaPanna
Elev

Avatar


LÄMNA MIG IFRED FÖRF'N

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia4.giphy.com%2Fmedia%2FEXmLHydTBn7gc%2Fgiphy.gif

28 mar, 2013 20:57

dillen99
Elev

Avatar


Kan du gå och störa nån anan kanske?

Man mikham to ra dar aghosh giram <3

28 mar, 2013 20:57

MonsterCookie
Elev

Avatar


det dödar mig att du aldrig kommer vara min, och jag hatar dig för att du har förvandlat mig till en cheesy liten fucker. Jag sa att jag aldrig skulle bli sån??
leave me alone, I love you too much.

wolfstar deserved better.

28 mar, 2013 22:35

adliitam
Elev

Avatar


Jag saknar hur det brukade vara mellan oss..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi41.tinypic.com%2F2yw8h3r.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi40.tinypic.com%2F9i705k.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi42.tinypic.com%2F2lo3qz7.png

28 mar, 2013 23:04

dillen99
Elev

Avatar


Gå och ta dig någonstans är du snäll så kan jag få vara ifred en stund!

Man mikham to ra dar aghosh giram <3

29 mar, 2013 23:24

1 2 3 ... 113 114 115 ... 572 573 574

Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN

Du får inte svara på den här tråden.