ERKÄNN!
Forum > Quidditchplanen > ERKÄNN!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag lyssnar på ETF :$ ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 19 feb, 2011 18:59 |
|
jan
Elev |
Jag erkänner att jag äter pasta ERKÄNN!
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
19 feb, 2011 19:01 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag är sjuk. : ( Erkänn!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 19 feb, 2011 19:04 |
|
bardia
Elev |
jag erkänner att jag brukar bli rädd ibland om jag är själv hemma
ERKÄNN! 20 feb, 2011 01:11 |
|
Borttagen
|
Jag erkänner att jag är en nörd
ERKÄNN! 20 feb, 2011 06:57 |
|
Peeves
Elev |
Jag erkänner att jag slog huvudet i taket när jag vaknade.
ERKÄNN! Watch out for Peeves He will get you... 20 feb, 2011 13:14 |
|
Borttagen
|
Jag erkänner att jag är halvond och tycker att Tom Riddle är sjukt söt. Och att jag inte rikitigt förstår mmin signatur. x)
ERKÄNN! 20 feb, 2011 14:39 |
|
Borttagen
|
jag erkänner att jag har spenderat alldeles för mycket tid framför datorn idag
Erkänn! 20 feb, 2011 14:53 |
|
Josie Malfoy
Elev |
jag erkänner att jag VERKLIGEN behöver städa rummet
Erkänn! Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. 20 feb, 2011 15:00 |
|
Borttagen
|
Jag erkänner att jag också har spenderat alldeles för mycket tid vid datorn hela månaden. x)
Erkänn! 20 feb, 2011 15:09 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen