Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Elma00: en tjej i 9:an stora syster har tagit livet av sig. känner henne inte. Vet inte ens vem det är. men fy fan vilken ångest jag har över det. Tänk om det vore jag som försvann och sedan hittades i ett dike? Fy fan. Orkar inte med det. Hon var 17 år. 17 jävla år. Hon hade hela livet framför sig. Och så sitter jag här, med mina jävla rakblad och önskar att det vore jag istället för henne. Gud vad hemskt. Jag håller tummarna på att systern i nian orkar med sista rushen som är i skolan sista läsåret och har kraft att ta sig vidare ♥ Och du, kära vännen! Ta vara på dig själv! Sluta skada dig själv och tryck ner dig själv. Nu är cool, bra och lyckad! Glöm aldrig det ♥ Styrkekramar! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 7 okt, 2013 20:56 |
|
Solkatten
Elev |
Jag hatar att vara så jävla blyg. Har inga vänner alls pga det. Varken i skolan eller utanför. Känner mig ensam. Hatar att gå till skolan. Mår dåligt av att gå dit men mår inte heller bättre av att stanna hemma. Har jättemycket frånvaro...
Känner mig så ledsen och deprimerad hela tiden. :'c NTonks: Så jävla taskigt av dem. De behöver liksom inte säga det till en. Så jävla lågt. Själv går jag osminkat vart jag än ska. xD Hatar att använda smink haha. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 okt, 2013 21:02 |
|
Borttagen
|
7 okt, 2013 21:18 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! Förlåt men din pappa.. vilken jävla idioti att säga så! Tycker han att din lillebror också skall använda smink eller gäller det bara för dig som är tjej? 7 okt, 2013 21:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Spoiler: Tryck här för att visa! Förlåt men din pappa.. vilken jävla idioti att säga så! Tycker han att din lillebror också skall använda smink eller gäller det bara för dig som är tjej? Vet inte men bläh det känns som om det spelar ingen roll för han favoriserar alltid mina bröder... 7 okt, 2013 22:19 |
|
Frivolt
Elev |
Har aldrig varit så jobbigt att dansa som ikväll! Fytusan så tungt det var, trodde verkligen att jag skulle svimma HELA TIDEN (och då är våran lektion 1½ timme)....Var så jäkla yr! Och det gör ju att jag knappt kan koncentrera mig på det jag ska göra, dansa!
Fytusan! Hoppas verkligen att det känns bättre nästa gång, annars vet jag inte vad jag gör..... -.- 7 okt, 2013 22:43 |
|
SevLoveer
Elev |
7 okt, 2013 23:02 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Elma00: en tjej i 9:an stora syster har tagit livet av sig. känner henne inte. Vet inte ens vem det är. men fy fan vilken ångest jag har över det. Tänk om det vore jag som försvann och sedan hittades i ett dike? Fy fan. Orkar inte med det. Hon var 17 år. 17 jävla år. Hon hade hela livet framför sig. Och så sitter jag här, med mina jävla rakblad och önskar att det vore jag istället för henne. Det är så hemskt och vidrigt och nä tycker så synd om alla och förstår inte ens Satt på bussen när jag läste om vad som hänt och började nästan skaka och har även fällt tårar några gånger ikväll (är iofs HSP kanske därför jag reagerar så starkt på sådant här) även fast jag inte kände henne särskilt väl, eller Ida. Spoiler: Tryck här för att visa! Men du fina fina du, försök att inte tänka så. Du är värdefull Elma, glöm inte det! Skicka ett meddelande när du vill, okej? Tusen kramar.
http://Kaosregn.blogg.se
7 okt, 2013 23:22
Detta inlägg ändrades senast 2013-10- 8 kl. 15:24
|
|
Solkatten
Elev |
Är så jäkla trött på allting. Mår dåligt. Går inte en dag utan att jag gråter. Allting är så jobbigt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 okt, 2013 12:32 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Och nu ser du till att klara MER än 2 månader. Skulle du få ett återfall så skall du klara mer än X antal månader (beroende på nästa stopp). Du fixar det! Ta hand om dig själv och tro på dig själv! Jag kanske är dum som jämför med mitt negelbitandet. Men jag får "återfall" någon gång ibland men kommer ifrån det allt mer och mer, motivationen är när naglarna är långa och fina, och kan målas! Ta hand om din kropp och bli motiverad av att den blir hel och fin! ♥ Kramar ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 8 okt, 2013 12:47 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen