Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
20 maj, 2012 22:55 |
|
Borttagen
|
Nope Jag känner mig konstig, plötsligt gråter jag, sedan skrattar jag. Nu sitter jag på undervåningen, tittar på hemska saker på teve, sjunger på Wizard rock och äter kakor :3 20 maj, 2012 23:17 |
|
bluebirdflies
Elev |
Har inte tittat på någon mysig film på länge asså :O det hade varit riktigt mysigt
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 20 maj, 2012 23:18 |
|
Lordlollo
Elev |
Någon som vill uggla?
♆ 20 maj, 2012 23:20 |
|
Borttagen
|
Hmm... "Raise your voice" kanske? 20 maj, 2012 23:22 |
|
themarauder
Lärare |
Om ni har tråkigt kan ni ju titta/lyssna på länken ovan. Detta är ifrån förra veckan när jag var i Armenien. Vi var med på armenisk tv och allt som länken ovan visar. MadEye Moody: Kanske! =) ska först se om jag hittar ngn bra högläsning på HP på youtube hehe. =) - just like themarauder 20 maj, 2012 23:24 |
|
bluebirdflies
Elev |
^Cooolt
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 20 maj, 2012 23:29 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av themarauder: Om ni har tråkigt kan ni ju titta/lyssna på länken ovan. Detta är ifrån förra veckan när jag var i Armenien. Vi var med på armenisk tv och allt som länken ovan visar. Ja, just det ja hehe, synd att jag fattade nada av det de sa ![]() ![]()
20 maj, 2012 23:32 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av J-star Black: Skrivet av themarauder: Om ni har tråkigt kan ni ju titta/lyssna på länken ovan. Detta är ifrån förra veckan när jag var i Armenien. Vi var med på armenisk tv och allt som länken ovan visar. Ja, just det ja hehe, synd att jag fattade nada av det de sa Det var helt otroligt!! =) Vi upplevde kultur, natur och lärde känna en massa armenier etc. Man fick perspektiv etc! Armenien var jättevackert och jättevarmt och vi hade pool på hotellet! =) - just like themarauder 20 maj, 2012 23:35 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av J-star Black: Skrivet av themarauder: Om ni har tråkigt kan ni ju titta/lyssna på länken ovan. Detta är ifrån förra veckan när jag var i Armenien. Vi var med på armenisk tv och allt som länken ovan visar. Ja, just det ja hehe, synd att jag fattade nada av det de sa Det var helt otroligt!! =) Vi upplevde kultur, natur och lärde känna en massa armenier etc. Man fick perspektiv etc! Armenien var jättevackert och jättevarmt och vi hade pool på hotellet! Låter underbart ![]() ![]()
20 maj, 2012 23:36 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen