Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fröken Operfekt
Elev |
6 okt, 2013 16:32 |
|
Myling
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Myling: Skrivet av Borttagen: + Har äntligen fått ångestdämpande utskrivet. - Måste göra en gyn-undersökning och jag dör inombords när jag tänker på det. O.o Vad skönt för dig, vad är det för sort? (har testat massa olika) Om du tar något med benzo i måste du dock vara väldigt försiktig! Kan sluta baaaad. Och oroa dig inte för gynundersökningen, det kommer gå bra!! Jag fick göra en när jag åkte in på akuten med magsmärtor, var skitnervös och kände mig grymt obekväm men de vet vad de gör och visst, det är inte direkt.... bekvämt eller mysigt, men de är jätteförsiktiga och om det skulle göra ont så säg till! De kommer respektera om du ber dem sluta. Jag har aldrig testa något tidigare så de ville att jag skulle börja med Atarax. Kan dock få rätt svår ångest i perioder så får väl se vad som hjälper bäst. Tar du något med benzo i? Näe, jag skulle nog inte våga det :3 Angående gyn-undersökningen, jag önskar att jag visste säkert att det var en kvinna som jag skall till. Fungerar på att ringa och kolla upp det. Det känns lite larvigt men vafan, det känns obekvämt redan som det är. Atarax är guld om den hjälper! Inga konstiga bi-effekter och inte beroendeframkallande. Den hjälpte tyvärr inte på mig Jag tar sobril, det är benzo i det. Men jag tar det inte särskilt ofta. Do it! Då kan du ju specifikt be om en kvinna 6 okt, 2013 17:48 |
|
carro78
Elev |
Skrivet av Borttagen: tack, jag hoppas att det blir lättare nu när jag vet vad det ärSkrivet av carro78: Jag hade en min första riktiga panik attack idag... Jag fick även veta att jag troligtvis har prestations ångest och OCD..... Vet precis hur det känns, jag blev diagnotiserad med Dystymi (neurotisk depression) och paniksyndrom... först tyckte jag det var jobbigt och otroligt irriterande att de skulle till att sätta en etikett på mig, lägga mig i ett fack eller vad man ska säga. Vad blir bättre av att de säger till mig att jag har en störning? Blä... men sen kändes det bättre, då vet jag att det inte bara är jag utan att jag kan bli ''frisk'' eller vad man ska säga... att jag inte bara är en otroligt otacksam person som är ledsen utan anledning utan att det faktiskt finns en anledning till att jag mår som jag mår... tycker också det är skönt i vissa sammanhang, mina kompisar förstod inte att jag mådde dåligt ett tag, det är svårt att bara förklara att man mår dåligt eftersom man inte alltid har en direkt orsak, det är lättare om man bara kan säga att det bror på Dystymi eller vad det nu är som stämmer in på andra... det kan dessutom bli lättare för andra att förstå, tro det eller ej. Om man bara är ledsen utan att jorden gått under får man lätt etiketten ''Gnällspik''... Dessutom är det skönt att veta att det inte är en ''del'' av mig eller vad man ska säga. Jag är inte störd. Jag har en störning som heter Dystymi och den kan jag bli av med. Ha tro och uggla om du vill!! ♥ fast jag vet inte än sååå.... jag kan bara hoppas
6 okt, 2013 18:26 |
|
Thilda
Elev |
Allt blir värre. Jag har hittat massor av nya vänner, jag borde inte känna mig ensam. Jag borde inte vara så här nonchalant bär det gäller skolan. Vad händer?
6 okt, 2013 19:12 |
|
Borttagen
|
Du gör en gillasåskriverjagichatten-status, jag gillar statusen men du skriver ingenting.
Du sårar mina känslor. :'$$ 6 okt, 2013 19:26 |
|
Lemon
Elev |
Känns så konstigt. Min gerbil (ökenråtta) dog idag. Det känns så konstigt och han har inte varit sjuk länge, han var lite trött igår, idag märkte vi att han var sjuk. Gick så snabbt. Och vad ska vi göra när min lillasysters gerbil är ensam? Vi kanske ska skaffa en ny, men det blir aldrig samma sak och han kommer nog bli ensam ett bra tag. Känns så tom och konstigt.
Vissa saker borde inte existera, en av dessa saker är grön paprika 6 okt, 2013 19:40 |
|
Siriusis
Elev |
Imorgon ska jag ha en allvarlig diskussion med min ena vän. Hon lade upp en bild där det berättade att hon inte trodde att hon inte var fin, att hon inte var trevlig etc.
Ska berätta EXAKT vad jag kände. Jag ska berätta hur jävla vacker hon är, jag ska berätta hur avundsjuk jag var och är på hennes utseende, talanger och personlighet. Hai 6 okt, 2013 21:14 |
|
Frivolt
Elev |
Önskar att jag bara kunde lägga mig i sängen, under täcket, rulla ihop mig själv till en liten boll och stanna där for ever....Är så trött på mitt fucking jävla liv just nu att jag bara vill sova för all framtid och slippa vara med längre!
6 okt, 2013 21:42 |
|
cirklar
Elev |
Känns som att jag får ångest av allt nu. Kan jag inte bara få vara hemma och titta på tv-serier och läsa böcker istället?
6 okt, 2013 21:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fröken Operfekt: alla är such a bitchar Åhh tell me about it... BLÄ vad det kan få livet att suga ibland! Uggla om du vill, råkar tyvärr, och ja, verkligen tyvärr vara mer eller mindre av en expert på bitches eftersom jag har fått stå ut med M.Å.N.G.A. 6 okt, 2013 22:06 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen