Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dini99
Elev |
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 20 maj, 2012 20:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: H HE HEJ HEJ P HEJ PÅ HEJ PÅ D HEJ PÅ DI HEJ PÅ DIG HEJ PÅ DIG! HEJ PÅ DIG¨ HEJ PÅ DI HEJ PÅ D HEJ P HEJ HE H V VG VGD VGD? VGD VG V S SK SKR SKRI SKRIV SKRIVE SKRIVER SKRIVE SKRIV SKRI SKR SK S Själv då? 20 maj, 2012 21:28 |
|
Borttagen
|
Hoy, what's up ?
ProphecyBat är uttråkad :O 20 maj, 2012 21:29 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
20 maj, 2012 21:33 |
|
Borttagen
|
H HU HUR HUR D HUR DÅ HUR DÅ? HUR DÅ HUR D HUR HU H 20 maj, 2012 21:40 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: H HU HUR HUR D HUR DÅ HUR DÅ? HUR DÅ HUR D HUR HU H L LÄ LÄT LÄTT LÄT LÄ L speech! 20 maj, 2012 21:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: H HU HUR HUR D HUR DÅ HUR DÅ? HUR DÅ HUR D HUR HU H L LÄ LÄT LÄTT LÄT LÄ L O OK OKE OKEJ OKE OK O Även om jag fortfarande inte fattar hur 20 maj, 2012 21:42 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
omröstning:
ska jag sova eller inte? speech! 20 maj, 2012 21:46 |
|
expelliarmus
Elev |
Gör så! Efter helgen brukar man vara rättså slut och det blir extra jobbigt att gå upp på måndagen om man sover dåligt natten innan...
20 maj, 2012 21:47 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Gör så! Efter helgen brukar man vara rättså slut och det blir extra jobbigt att gå upp på måndagen om man sover dåligt natten innan... Okej, jag börjar nog sova snart. c: speech! 20 maj, 2012 21:47 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen