Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1135 1136 1137 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Borttagen:
''Alltså Olivia gillar så jävla gammal musik, typ Björn Skifs...''

Jag visste inte att One Republics låt från 2009 innebar ''Gammal musik typ Björn Skifs''.

Visste inte heller att allting som inte är Justin Bieber med en miljon ljudeffekter var gammalt?

Antecknar detta nu!



Spoiler:
Tryck här för att visa!Haha bara stör mig att få höra 24/7 att jag är så gammeldags och efterbliven. Jag kommenterar ju inte mina kompisars Bieber Fever liksom… och tydligen är allting som inte skrevs igår gammalt.


"Dude that song is old..."
"Well, so is your mom....But you still listen to her."

5 okt, 2013 17:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
''Alltså Olivia gillar så jävla gammal musik, typ Björn Skifs...''

Jag visste inte att One Republics låt från 2009 innebar ''Gammal musik typ Björn Skifs''.

Visste inte heller att allting som inte är Justin Bieber med en miljon ljudeffekter var gammalt?

Antecknar detta nu!



Spoiler:
Tryck här för att visa!Haha bara stör mig att få höra 24/7 att jag är så gammeldags och efterbliven. Jag kommenterar ju inte mina kompisars Bieber Fever liksom… och tydligen är allting som inte skrevs igår gammalt.


"Dude that song is old..."
"Well, so is your mom....But you still listen to her."


HAHA ♥

5 okt, 2013 17:35

Dracos Tvillingsyster
Elev

Avatar


varför ska allt vara så jobbigt?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fb6985ca415f52e0bb90d95bc0b8bdb4f%2Ftumblr_mnwskqWtcW1rugdk1o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2F2a1094019f067062eba0121b73077e53%2Ftumblr_inline_mnooy604vS1qz4rgp.gif

5 okt, 2013 18:29

Borttagen

Avatar


Jag saknar det här med att inte ha någonting att göra.

Att vakna en dag och bara ha tråkigt.
Öppna kalendern och så skulle det vara en tom ruta där.

Den här känslan när man var liten ''Bääääähh jag har inget att göra...'' hur i helvete kunde man tycka det var tråkigt?

5 okt, 2013 23:33

Borttagen

Avatar


Först skriver du ner allt du känner på ett papper och sen spelar du in en video där du läser upp det du skriver.
Postar det sen på facebook.
Nästa dag ser jag dig med en annan tjej och ni hånglar.
Va fan tror du jag är? En leksak du kan leka med eller? .-.

6 okt, 2013 08:03

Godrica
Elev

Avatar

+3


Nej jag är inte ledsen, arg, sur eller liknande. Jag är här för att försöka stärka andra och gud jag vet hur dålig jag innerst inne är på det men jag vill försöka då det inte finns något dåligt med det. Så please, alla ni som skriver här, snälla kom till mig. Jag mår bättre av att hjälpa människor och ni kanske mår bättre av att få prata med någon, oavsett om det är mig eller en utbildad psykolog så känns det oftast bättre att få det sagt till någon.

Bamsekramar till alla er ~

6 okt, 2013 12:06

Borttagen

Avatar


Nej, förstår du inte.
JAG VILL INTE HA DIG SOM POJKVÄN, IGEN.
Du var otrogen, det är därför jag inte vill vara ihop med dig igen.

6 okt, 2013 13:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Först skriver du ner allt du känner på ett papper och sen spelar du in en video där du läser upp det du skriver.
Postar det sen på facebook.
Nästa dag ser jag dig med en annan tjej och ni hånglar.
Va fan tror du jag är? En leksak du kan leka med eller? .-.


What the fuck?
Det låter som ett manipulerande praktas typ

6 okt, 2013 13:43

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Godrica:
Nej jag är inte ledsen, arg, sur eller liknande. Jag är här för att försöka stärka andra och gud jag vet hur dålig jag innerst inne är på det men jag vill försöka då det inte finns något dåligt med det. Så please, alla ni som skriver här, snälla kom till mig. Jag mår bättre av att hjälpa människor och ni kanske mår bättre av att få prata med någon, oavsett om det är mig eller en utbildad psykolog så känns det oftast bättre att få det sagt till någon.

Bamsekramar till alla er ~
Du är så himla fin, vet inte ens vart jag ska ta vägen ♥♥♥♥ KRAM!

6 okt, 2013 13:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Myling:
Skrivet av Borttagen:

+ Har äntligen fått ångestdämpande utskrivet.

- Måste göra en gyn-undersökning och jag dör inombords när jag tänker på det. O.o


Vad skönt för dig, vad är det för sort? (har testat massa olika) Om du tar något med benzo i måste du dock vara väldigt försiktig! Kan sluta baaaad.

Och oroa dig inte för gynundersökningen, det kommer gå bra!! Jag fick göra en när jag åkte in på akuten med magsmärtor, var skitnervös och kände mig grymt obekväm men de vet vad de gör och visst, det är inte direkt.... bekvämt eller mysigt, men de är jätteförsiktiga och om det skulle göra ont så säg till! De kommer respektera om du ber dem sluta.


Jag har aldrig testa något tidigare så de ville att jag skulle börja med Atarax. Kan dock få rätt svår ångest i perioder så får väl se vad som hjälper bäst.

Tar du något med benzo i?
Näe, jag skulle nog inte våga det :3


Angående gyn-undersökningen, jag önskar att jag visste säkert att det var en kvinna som jag skall till. Fungerar på att ringa och kolla upp det. Det känns lite larvigt men vafan, det känns obekvämt redan som det är. När jag var 15 sprang jag dit utan problem (måste ha gått och blivit blyg nu på senare dagar) -,-

6 okt, 2013 15:03

1 2 3 ... 1135 1136 1137 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.