Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ''Alltså Olivia gillar så jävla gammal musik, typ Björn Skifs...'' Jag visste inte att One Republics låt från 2009 innebar ''Gammal musik typ Björn Skifs''. Visste inte heller att allting som inte är Justin Bieber med en miljon ljudeffekter var gammalt? Antecknar detta nu! Spoiler: Tryck här för att visa! "Dude that song is old..." "Well, so is your mom....But you still listen to her." 5 okt, 2013 17:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ''Alltså Olivia gillar så jävla gammal musik, typ Björn Skifs...'' Jag visste inte att One Republics låt från 2009 innebar ''Gammal musik typ Björn Skifs''. Visste inte heller att allting som inte är Justin Bieber med en miljon ljudeffekter var gammalt? Antecknar detta nu! Spoiler: Tryck här för att visa! "Dude that song is old..." "Well, so is your mom....But you still listen to her." HAHA ♥ 5 okt, 2013 17:35 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
5 okt, 2013 18:29 |
|
Borttagen
|
Jag saknar det här med att inte ha någonting att göra.
Att vakna en dag och bara ha tråkigt. Öppna kalendern och så skulle det vara en tom ruta där. Den här känslan när man var liten ''Bääääähh jag har inget att göra...'' hur i helvete kunde man tycka det var tråkigt? 5 okt, 2013 23:33 |
|
Borttagen
|
Först skriver du ner allt du känner på ett papper och sen spelar du in en video där du läser upp det du skriver.
Postar det sen på facebook. Nästa dag ser jag dig med en annan tjej och ni hånglar. Va fan tror du jag är? En leksak du kan leka med eller? .-. 6 okt, 2013 08:03 |
|
Godrica
Elev |
Nej jag är inte ledsen, arg, sur eller liknande. Jag är här för att försöka stärka andra och gud jag vet hur dålig jag innerst inne är på det men jag vill försöka då det inte finns något dåligt med det. Så please, alla ni som skriver här, snälla kom till mig. Jag mår bättre av att hjälpa människor och ni kanske mår bättre av att få prata med någon, oavsett om det är mig eller en utbildad psykolog så känns det oftast bättre att få det sagt till någon.
Bamsekramar till alla er ~ 6 okt, 2013 12:06 |
|
Borttagen
|
Nej, förstår du inte.
JAG VILL INTE HA DIG SOM POJKVÄN, IGEN. Du var otrogen, det är därför jag inte vill vara ihop med dig igen. 6 okt, 2013 13:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Först skriver du ner allt du känner på ett papper och sen spelar du in en video där du läser upp det du skriver. Postar det sen på facebook. Nästa dag ser jag dig med en annan tjej och ni hånglar. Va fan tror du jag är? En leksak du kan leka med eller? .-. What the fuck? Det låter som ett manipulerande praktas typ 6 okt, 2013 13:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Godrica: Du är så himla fin, vet inte ens vart jag ska ta vägen ♥♥♥♥ KRAM!Nej jag är inte ledsen, arg, sur eller liknande. Jag är här för att försöka stärka andra och gud jag vet hur dålig jag innerst inne är på det men jag vill försöka då det inte finns något dåligt med det. Så please, alla ni som skriver här, snälla kom till mig. Jag mår bättre av att hjälpa människor och ni kanske mår bättre av att få prata med någon, oavsett om det är mig eller en utbildad psykolog så känns det oftast bättre att få det sagt till någon. Bamsekramar till alla er ~ 6 okt, 2013 13:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Myling: Skrivet av Borttagen: + Har äntligen fått ångestdämpande utskrivet. - Måste göra en gyn-undersökning och jag dör inombords när jag tänker på det. O.o Vad skönt för dig, vad är det för sort? (har testat massa olika) Om du tar något med benzo i måste du dock vara väldigt försiktig! Kan sluta baaaad. Och oroa dig inte för gynundersökningen, det kommer gå bra!! Jag fick göra en när jag åkte in på akuten med magsmärtor, var skitnervös och kände mig grymt obekväm men de vet vad de gör och visst, det är inte direkt.... bekvämt eller mysigt, men de är jätteförsiktiga och om det skulle göra ont så säg till! De kommer respektera om du ber dem sluta. Jag har aldrig testa något tidigare så de ville att jag skulle börja med Atarax. Kan dock få rätt svår ångest i perioder så får väl se vad som hjälper bäst. Tar du något med benzo i? Näe, jag skulle nog inte våga det :3 Angående gyn-undersökningen, jag önskar att jag visste säkert att det var en kvinna som jag skall till. Fungerar på att ringa och kolla upp det. Det känns lite larvigt men vafan, det känns obekvämt redan som det är. 6 okt, 2013 15:03 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen