Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Aivilio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av AlvaRawenclaw: nämen så sorgligt Det är synd om kamelen :'( och dens ägare :c Jaa Ja, dewt var så hemskt. Sen dog jag med!! D: Det var det hemskaste, VI SKULLE JU VINNA TILLSAMMANS!! 20 maj, 2012 17:22 |
|
Dini99
Elev |
Har rensat min vänlista, så om någon vill bli vän, skicka vänförfrågan! ♥
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 20 maj, 2012 17:24 |
|
Aivilio
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aivilio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av AlvaRawenclaw: nämen så sorgligt Det är synd om kamelen :'( och dens ägare :c Jaa Ja, dewt var så hemskt. Sen dog jag med!! D: Det var det hemskaste, VI SKULLE JU VINNA TILLSAMMANS!! JAAAAAAA! Skyll på fang. Jag kom från distrikt 8. Tycker jag.
20 maj, 2012 17:34 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
H
HE HEJ HE H speech! 20 maj, 2012 20:18 |
|
Borttagen
|
H HE HEJ HEJ P HEJ PÅ HEJ PÅ D HEJ PÅ DI HEJ PÅ DIG HEJ PÅ DIG! HEJ PÅ DIG¨ HEJ PÅ DI HEJ PÅ D HEJ P HEJ HE H 20 maj, 2012 20:22 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: H HE HEJ HEJ P HEJ PÅ HEJ PÅ D HEJ PÅ DI HEJ PÅ DIG HEJ PÅ DIG! HEJ PÅ DIG¨ HEJ PÅ DI HEJ PÅ D HEJ P HEJ HE H V VG VGD VGD? VGD VG V speech! 20 maj, 2012 20:25 |
|
Dini99
Elev |
HEJSAN ALLIHOPA.
Nu är jag här. "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 20 maj, 2012 20:29 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Åh! Vilken rolig tråd!
20 maj, 2012 20:31 |
|
mine
Elev |
20 maj, 2012 20:32 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
V
VG VGN VGN? VGN VG V speech! 20 maj, 2012 20:47 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen