Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Hej, tre killar är tydliga med att visa sitt intresse för mig. Jag är evigt tacksam, men sjukt dryg som är totalt ointresserad - inte minst nu innan Japan. Ööööh, skrev jag det där högt precis?
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 4 okt, 2013 22:23 |
|
Elma00
Elev |
Min farmor är typ halv homofob. Inte riktigt, hon accepterar det, men tycker inte riktigt om det.
yey, roligt att vara bisexuell nu alltså.
4 okt, 2013 22:25 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Elma00: Min farmor är typ halv homofob. Inte riktigt, hon accepterar det, men tycker inte riktigt om det. yey, roligt att vara bisexuell nu alltså. Bra för din farmor att anpassa sig och vänja sig vid tanken ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 4 okt, 2013 22:35 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
4 okt, 2013 22:40 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Elma00: Min farmor är typ halv homofob. Inte riktigt, hon accepterar det, men tycker inte riktigt om det. yey, roligt att vara bisexuell nu alltså. Bra för din farmor att anpassa sig och vänja sig vid tanken har typ sagt det till mamma precis nu. Men alltså jag är inte riktigt bisexuell, har aldrig varit kär i en tjej eller så, men känner att jag kan bli kär i en tjej.
4 okt, 2013 22:47 |
|
Frivolt
Elev |
Känner mig så ensam nu för tiden, framförallt på kvällarna D:
Varför ska det va så jäkla svårt att hitta en flickvän/pojkvän? -.- 5 okt, 2013 00:22 |
|
Hermione_356
Elev |
Hej nu så sover jag över hos kristina
5 okt, 2013 08:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Känner mig så ensam nu för tiden, framförallt på kvällarna D: Varför ska det va så jäkla svårt att hitta en flickvän/pojkvän? -.- Same same, och sen finns det liksom ingen man vill prata med som kan stilla den där ensamheten heller -.- 5 okt, 2013 10:40 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Känner mig så ensam nu för tiden, framförallt på kvällarna D: Varför ska det va så jäkla svårt att hitta en flickvän/pojkvän? -.- Same same, och sen finns det liksom ingen man vill prata med som kan stilla den där ensamheten heller -.- Nä, precis D: Är så himla irriterande -.- 5 okt, 2013 11:35 |
|
Borttagen
|
''Alltså Olivia gillar så jävla gammal musik, typ Björn Skifs...''
Jag visste inte att One Republics låt från 2009 innebar ''Gammal musik typ Björn Skifs''. Visste inte heller att allting som inte är Justin Bieber med en miljon ljudeffekter var gammalt? Antecknar detta nu! Spoiler: Tryck här för att visa! 5 okt, 2013 16:54 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen