Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Siriusis: Blev jävligt irriterad idag. Jag satt med några tjejer (som jag egentligen föraktat) vid lunchen idag. De började prata om den "nya" tjejen Kristina igen. Allt skit de har sagt om henne! De sa först att de skulle ge henne en chans, men gjorde dom det? Nej! Det gjorde dom inte! När dom hade börjat prata om henne så orkade jag inte med det längre. Jag sa "jag tror att jag byter plats" surt och bytte dit mina riktiga vänner satt. Efter några sekunder gick jag tillbaka till de andra och morrade "Om ni nu vill prata skit om Kristina; väggarna har öron, det finns folk som hör och kan berätta för Kristina.". En av tjejerna frågade varför jag flyttade. Jag sa som det var "Ni pratade bakom Kristinas rygg; det vill jag inte vara delaktig av." och gick. Jag kommer beskydda Kristina med näbbar och klor. Hon är schyst. She is in my pack now :3 Åh, vad bra gjort! Jag brukar själv göra så...fast det är mest för mig själv för att jag har inga vänner... -_-
4 okt, 2013 19:51 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Siriusis: Blev jävligt irriterad idag. Jag satt med några tjejer (som jag egentligen föraktat) vid lunchen idag. De började prata om den "nya" tjejen Kristina igen. Allt skit de har sagt om henne! De sa först att de skulle ge henne en chans, men gjorde dom det? Nej! Det gjorde dom inte! När dom hade börjat prata om henne så orkade jag inte med det längre. Jag sa "jag tror att jag byter plats" surt och bytte dit mina riktiga vänner satt. Efter några sekunder gick jag tillbaka till de andra och morrade "Om ni nu vill prata skit om Kristina; väggarna har öron, det finns folk som hör och kan berätta för Kristina.". En av tjejerna frågade varför jag flyttade. Jag sa som det var "Ni pratade bakom Kristinas rygg; det vill jag inte vara delaktig av." och gick. Jag kommer beskydda Kristina med näbbar och klor. Hon är schyst. She is in my pack now :3 Åh, vad bra gjort! Jag brukar själv göra så...fast det är mest för mig själv för att jag har inga vänner... -_- Haha tack, ångrade dock lite att jag inte sa mer till dom.... Inga vänner? :o Du måste säkert ha några vänner! Du är ju fett awesome, Fellrendión! Hai 4 okt, 2013 19:54 |
|
Myling
Elev |
Skrivet av Borttagen: + Har äntligen fått ångestdämpande utskrivet. - Måste göra en gyn-undersökning och jag dör inombords när jag tänker på det. O.o Vad skönt för dig, vad är det för sort? (har testat massa olika) Om du tar något med benzo i måste du dock vara väldigt försiktig! Kan sluta baaaad. Och oroa dig inte för gynundersökningen, det kommer gå bra!! Jag fick göra en när jag åkte in på akuten med magsmärtor, var skitnervös och kände mig grymt obekväm men de vet vad de gör och visst, det är inte direkt.... bekvämt eller mysigt, men de är jätteförsiktiga och om det skulle göra ont så säg till! De kommer respektera om du ber dem sluta. 4 okt, 2013 20:01 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Siriusis: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Siriusis: Blev jävligt irriterad idag. Jag satt med några tjejer (som jag egentligen föraktat) vid lunchen idag. De började prata om den "nya" tjejen Kristina igen. Allt skit de har sagt om henne! De sa först att de skulle ge henne en chans, men gjorde dom det? Nej! Det gjorde dom inte! När dom hade börjat prata om henne så orkade jag inte med det längre. Jag sa "jag tror att jag byter plats" surt och bytte dit mina riktiga vänner satt. Efter några sekunder gick jag tillbaka till de andra och morrade "Om ni nu vill prata skit om Kristina; väggarna har öron, det finns folk som hör och kan berätta för Kristina.". En av tjejerna frågade varför jag flyttade. Jag sa som det var "Ni pratade bakom Kristinas rygg; det vill jag inte vara delaktig av." och gick. Jag kommer beskydda Kristina med näbbar och klor. Hon är schyst. She is in my pack now :3 Åh, vad bra gjort! Jag brukar själv göra så...fast det är mest för mig själv för att jag har inga vänner... -_- Haha tack, ångrade dock lite att jag inte sa mer till dom.... Inga vänner? :o Du måste säkert ha några vänner! Du är ju fett awesome, Fellrendión! Det är lätt att vara efterklok, jag förstår dig! Tyvärr är det inga som är ÄKTA vänner, då så många bara undviker mig eller pratar illa om mig bakom min rygg eller såna som bara pratar med dem om jag sagt något först och verkar helt uttråkade i mellan åt...:/ Men på mugglis är det skillnad, för där har jag "träffat" många som jag har mycket gemensamt med och blir glad av att chatta med. Haha, du också Siriusis! ^_^
4 okt, 2013 20:03 |
|
Siriusis
Elev |
Fellrendión : Tyvärr vet jag inte riktigt hur man kan skaffa vänner i riktiga världen, så kan inte ge dig några tips :C
Är väldigt blyg så jag vågar inte gå fram till några och går jag fram till några så skrämmer jag ofta iväg dom D: Hai 4 okt, 2013 20:17 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Siriusis: Fellrendión : Tyvärr vet jag inte riktigt hur man kan skaffa vänner i riktiga världen, så kan inte ge dig några tips :C Är väldigt blyg så jag vågar inte gå fram till några och går jag fram till några så skrämmer jag ofta iväg dom D: Samma här!
4 okt, 2013 20:21 |
|
Borttagen
|
Det finns en person som betyder alldeles för mycket, som är alldeles för långt bort. Jag saaaaknar denna person, men jag kan inte göra något åt det. Jag vill åka till Stockholm och träffa den här personen, SNART, men jag har inte råd </3
4 okt, 2013 20:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det finns en person som betyder alldeles för mycket, som är alldeles för långt bort. Jag saaaaknar denna person, men jag kan inte göra något åt det. Jag vill åka till Stockholm och träffa den här personen, SNART, men jag har inte råd </3 Jag tror jag hade kunnat skriva det där alldeles själv... fast byta ut Stockholm mot Skåne... blä, avstånd suger! 4 okt, 2013 20:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ja D:Skrivet av Borttagen: Det finns en person som betyder alldeles för mycket, som är alldeles för långt bort. Jag saaaaknar denna person, men jag kan inte göra något åt det. Jag vill åka till Stockholm och träffa den här personen, SNART, men jag har inte råd </3 Jag tror jag hade kunnat skriva det där alldeles själv... fast byta ut Stockholm mot Skåne... blä, avstånd suger! 4 okt, 2013 20:48 |
|
cannedcorn
Elev |
jag orkar inte. jag orkar bara inte. vill ingenting längre. vill bara ligga under ett täcke och sova i något år.
4 okt, 2013 22:21 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen