Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det är utmattande att vara andras berg
3 okt, 2013 16:11 |
|
Borttagen
|
3 okt, 2013 16:58 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Förlåt vattenkokare för att att jag tvingar dig att värma på samma vatten tre, fyra gånger bara för att jag är för lat för att hämta det så snart det är uppvärmt.
:O typ min enda ångest nu. pch att jag knappt har en vecka på mig att hinna med allt som måste hinnas med innan Jaaaaaapaaaan! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 3 okt, 2013 17:01 |
|
Gellert Luna Dumbledore
Elev |
3 okt, 2013 17:22 |
|
Borttagen
|
Mitt psyke orkar inte mer...
Finns det en stänga av-knapp här någonstans? 3 okt, 2013 17:33 |
|
carro78
Elev |
Jag hade en min första riktiga panik attack idag...
Jag fick även veta att jag troligtvis har prestations ångest och OCD.....
3 okt, 2013 17:47 |
|
Borttagen
|
+ Har äntligen fått ångestdämpande utskrivet. - Måste göra en gyn-undersökning och jag dör inombords när jag tänker på det. O.o 4 okt, 2013 11:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av carro78: Jag hade en min första riktiga panik attack idag... Jag fick även veta att jag troligtvis har prestations ångest och OCD..... Vet precis hur det känns, jag blev diagnotiserad med Dystymi (neurotisk depression) och paniksyndrom... först tyckte jag det var jobbigt och otroligt irriterande att de skulle till att sätta en etikett på mig, lägga mig i ett fack eller vad man ska säga. Vad blir bättre av att de säger till mig att jag har en störning? Blä... men sen kändes det bättre, då vet jag att det inte bara är jag utan att jag kan bli ''frisk'' eller vad man ska säga... att jag inte bara är en otroligt otacksam person som är ledsen utan anledning utan att det faktiskt finns en anledning till att jag mår som jag mår... tycker också det är skönt i vissa sammanhang, mina kompisar förstod inte att jag mådde dåligt ett tag, det är svårt att bara förklara att man mår dåligt eftersom man inte alltid har en direkt orsak, det är lättare om man bara kan säga att det bror på Dystymi eller vad det nu är som stämmer in på andra... det kan dessutom bli lättare för andra att förstå, tro det eller ej. Om man bara är ledsen utan att jorden gått under får man lätt etiketten ''Gnällspik''... Dessutom är det skönt att veta att det inte är en ''del'' av mig eller vad man ska säga. Jag är inte störd. Jag har en störning som heter Dystymi och den kan jag bli av med. Ha tro och uggla om du vill!! ♥ 4 okt, 2013 14:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Siriusis: Blev jävligt irriterad idag. Jag satt med några tjejer (som jag egentligen föraktat) vid lunchen idag. De började prata om den "nya" tjejen Kristina igen. Allt skit de har sagt om henne! De sa först att de skulle ge henne en chans, men gjorde dom det? Nej! Det gjorde dom inte! När dom hade börjat prata om henne så orkade jag inte med det längre. Jag sa "jag tror att jag byter plats" surt och bytte dit mina riktiga vänner satt. Efter några sekunder gick jag tillbaka till de andra och morrade "Om ni nu vill prata skit om Kristina; väggarna har öron, det finns folk som hör och kan berätta för Kristina.". En av tjejerna frågade varför jag flyttade. Jag sa som det var "Ni pratade bakom Kristinas rygg; det vill jag inte vara delaktig av." och gick. Jag kommer beskydda Kristina med näbbar och klor. Hon är schyst. She is in my pack now :3 Bra gjort tycker jag! *Klistrar fast en digital guldstjärna i din panna* Det finns för lite människor som du... 4 okt, 2013 18:44 |
|
Siriusis
Elev |
NTonks ; tack ^^
-------- Ville bara skriva ut lite av min historia, orkar inte bära på den inom mig mer. Måste få ut den ur hjärnan innan jag riktigt kan gå vidare... Spoiler: Tryck här för att visa! FÖRRESTEN (VIKTIGT! ) Tro inte på allt säger om dig, du är värd mer än du tror. Om du tror att allt är hopplöst så ska du bara tänka på dom bra sakerna i ditt liv! Om du tror att ingen bryr sig så läs detta tills du får det in i din skalle; FOLK BRYR SIG. JAG BRYR MIG OCH SKADAR NI ER SJÄLVA ELLER BEGÅR SJÄLVMORD SÅ KOMMER JAG BLI SÅ JÄVLA ARGA PÅ ER. Jag kommer bli arg och ledsen. Ni förstår inte hur mycket ni alla betyder för mig och jag vill inte att någon av er ska skada er! Jag finns där för er, alltid. Bara skicka en uggla så finns jag där, ok? Hoppas allt blir bättre. Jag hoppas att ni förstår hur mycket ni är värda för personerna omkring er, speciellt för mig. Älskar er, tänk på det. Hai 4 okt, 2013 19:47 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen