@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Solkatten: Längtar till Eurovision nu då. ♥ ♥ det gör inte jag allt är förstört jag funderar på att bojkotta esc
9 mar, 2013 23:28 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 mar, 2013 23:29 |
|
Pixie
Elev |
9 mar, 2013 23:32 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 mar, 2013 23:38 |
|
scarhead
Lärare |
9 mar, 2013 23:39 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av scarhead: är jag den enda som inte ville se yohio i esc lol Japp, you're the only one. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 mar, 2013 23:40 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av scarhead: är jag den enda som inte ville se yohio i esc lol alltså jag ville se yohio men ulrik hade också varit jättebra!!!
9 mar, 2013 23:44 |
|
Borttagen
|
nej seriöst, jag vill bara inte tillbaka ;_;
9 mar, 2013 23:45 |
|
Solkatten
Elev |
Hahaha.
Medan vi tittade på Melodifestivalen åt mamma och pappa frukstsallad som mamma då hade gjort. Pappa till mamma: Vad får du allt ifrån? Jag helt random: Glöggen. Mamma och pappa: ... Jeez. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 mar, 2013 23:46 |
|
Obliviate_
Elev |
I'm so fucking tierd right now I don't even...
9 mar, 2013 23:50 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen