@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Dramione99: KRAM! ^^Det blir inte alltid som man tänkt sig. Tro mig, jag vet inte hur ofta jag fått huvudvärk och varit frustrerad över resultat i deltävlingar som finaler. (Inte minst åren på Stenmark/Stenmarck(?) och The Ark vann... vilka skitår det var!) XD
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 9 mar, 2013 22:23 |
|
Pixie
Elev |
jag är förkyld, robin vann, jag har tappat massa followers på tumblr
JAG HOPPAS INNERLIGT DETTA ÄR EN MARDRÖM snälla låt mig vakna
9 mar, 2013 22:27 |
|
Cara Riddle
Elev |
jag undrar varför jag slösar bort tid med att se på melodifestivalen egentligen
nej nu håller vi oss till Zelda i stället ^^ ![]()
9 mar, 2013 22:32 |
|
Pixie
Elev |
9 mar, 2013 22:33 |
|
Solkatten
Elev |
DÖ JURYN, DÖ! HÅLL ER BORTA FRÅN VÅR MELODIFESTIVAL! NI HAR INGET HÄR ATT GÖRA! DET ÄR SVERIGE SOM SKA AVGÖRA VEM SVERIGE VILL SKA REPRESENTERA EUROVISION OCH INTE NI. FÖRSTÅTT?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 mar, 2013 22:42 |
|
Borttagen
|
Hur kunde Robin vinna?!
Yohio är fortfarande vinnaren i mina ögon. Han vann faktiskt det svenska folkets röster och enligt mig är det vi som ska rösta, inte de andra länderna. 9 mar, 2013 22:50 |
|
Borttagen
|
urk
bara urk 9 mar, 2013 22:51 |
|
Kintsugi
Prefekt |
9 mar, 2013 22:52 |
|
Solkatten
Elev |
Jag är förbannat sur men glad på samma sak. My feels!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 mar, 2013 22:54 |
|
Pixie
Elev |
9 mar, 2013 22:54 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen