Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11303 11304 11305 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


9 mar, 2013 20:54

Kintsugi
Prefekt

Avatar


ibland gillar jag inte internationell jury. SJUKT COOLT ATT YOHIO TOG HEM SVENSKA FOLKETS RÖSTER!

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

9 mar, 2013 21:55

Pixie
Elev

Avatar


vem har christer björkmans adress?!
HAN SKA FASIKEN FÅ SPARKEN!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

9 mar, 2013 21:58

Dramione99
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
ibland gillar jag inte internationell jury. SJUKT COOLT ATT YOHIO TOG HEM SVENSKA FOLKETS RÖSTER!
Han är vinnaren i mina ögon. Kul för Robin att han vann, men allvarlig ttalat så kommer jag skita i mello för resten av året nu!

9 mar, 2013 22:07

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Kintsugi:
ibland gillar jag inte internationell jury. SJUKT COOLT ATT YOHIO TOG HEM SVENSKA FOLKETS RÖSTER!
Han är vinnaren i mina ögon. Kul för Robin att han vann, men allvarlig ttalat så kommer jag skita i mello för resten av året nu!


haha, äh, Robin var väl den bättre av alla "andrahandsalternativ" och han kommer nog göra lagom bra ifrån sig i ESC. Skall bli kul att studera övriga länders bidrag framöver - har inte haft tid att börja se över vad som kommit än. :'D Det roliga har ju inte ens börjat!!

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

9 mar, 2013 22:10

Dramione99
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Kintsugi:
ibland gillar jag inte internationell jury. SJUKT COOLT ATT YOHIO TOG HEM SVENSKA FOLKETS RÖSTER!
Han är vinnaren i mina ögon. Kul för Robin att han vann, men allvarlig ttalat så kommer jag skita i mello för resten av året nu!


haha, äh, Robin var väl den bättre av alla "andrahandsalternativ" och han kommer nog göra lagom bra ifrån sig i ESC. Skall bli kul att studera övriga länders bidrag framöver - har inte haft tid att börja se över vad som kommit än. :'D Det roliga har ju inte ens börjat!!


Jag tycker väl det är kul med ESC egentligen, haha. Du har nog rätt! (för det brukar du ha). Men jag kan bara inte tänka så just nu. Känns så hemkst tugnt bara.

9 mar, 2013 22:12

A.k
Elev

Avatar


NU är Mello över! GRATTIS ROBIN!!! ♥

"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.”

9 mar, 2013 22:16

LolFeelings
Elev

Avatar


Dear Europe,
We are so very sorry we fucked up Eurovision 2013 in all ways you can think of
Sincerely,
The Swedes

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

9 mar, 2013 22:17

Kintsugi
Prefekt

Avatar

+1


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-ash3%2F577222_10151316034281272_127358193_n.jpg


HAHA! Nu kan ju till och med jag hålla koll på adjektiv, verb och substantiv. eeh.. heter det ens så? Jag har studerat för mycket japanska och tänker i i- och na-adj, ru- och u-verb samt nouns.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

9 mar, 2013 22:19

Borttagen

Avatar


Mammas kompis barn: Jag Röstade På Lotta På Bråkmakargatans Pappa

9 mar, 2013 22:19

1 2 3 ... 11303 11304 11305 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.