@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
pappa kom precis in till mig och såg jättesur ut.
Jag: Varför ser du så sur ut? Pappa: Nä, jag har bara tagit av mig glasögonen. Jaha? Behöver du se sur ut då? :s
9 mar, 2013 19:04 |
|
Solkatten
Elev |
Lasange. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 mar, 2013 19:26 |
|
Ginny00
Elev |
Peeeerks! Har sett hela filmen nu ♥
9 mar, 2013 19:30 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Elma00: pappa kom precis in till mig och såg jättesur ut. Jag: Varför ser du så sur ut? Pappa: Nä, jag har bara tagit av mig glasögonen. Jaha? Behöver du se sur ut då? :s haha aaw, jag lider lite med din far. Ögonen blir så lätt bekväma med glasögon att fokusen är lite strulig att greppa väl när man tagit av sig glasögonen. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 9 mar, 2013 19:33 |
|
Solkatten
Elev |
uhwuiqkoqehw
20 minuter kvar. ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 mar, 2013 19:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Kommer aldrig se hufflepuff som någonting annat [bortsett från söta och snälla mugglisar] än honungspuffar. Hufflepuff= Honungpuff, visst är det likt? Ärligt talat? gud jag vill verkligen äta upp er. ♥♥ Gryffindor låter också ganska gott, gillar M4L13 Ig namn Gryffindonut. vad är det med mig när jag är hungrig? TITTA JAG HAR GJORT EN UGGLA OvO Haha, då får jag allt akta mig! 9 mar, 2013 19:37 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Jag såg senaste avsnittet av Mr Selfridge och nu är jag helt skärrad!!!
Det kan ju inte bara sluta sådär!!! Fast det är ju tur att nästa avsnitt är ikväll... Men ednå!!! 9 mar, 2013 19:42 |
|
Solkatten
Elev |
Om en timme minus en kvart (?) vet vi vem vi skickar till Eurovision.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 mar, 2013 19:43 |
|
IamAK
Elev |
9 mar, 2013 19:44 |
|
Borttagen
|
9 mar, 2013 19:48 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen