Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11301 11302 11303 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Elma00
Elev

Avatar


pappa kom precis in till mig och såg jättesur ut.

Jag: Varför ser du så sur ut?
Pappa: Nä, jag har bara tagit av mig glasögonen.

Jaha? Behöver du se sur ut då? :s

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6ozw26eZQ1rysfeao1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc5c3b8f2acb55bb98ae5a32ef2043ab8%2Ftumblr_nc5ejdKuBL1t971s5o1_500.gif

9 mar, 2013 19:04

Solkatten
Elev

Avatar


Lasange. ♥

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

9 mar, 2013 19:26

Ginny00
Elev

Avatar


Peeeerks! Har sett hela filmen nu ♥

9 mar, 2013 19:30

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Elma00:
pappa kom precis in till mig och såg jättesur ut.

Jag: Varför ser du så sur ut?
Pappa: Nä, jag har bara tagit av mig glasögonen.

Jaha? Behöver du se sur ut då? :s


haha aaw, jag lider lite med din far. Ögonen blir så lätt bekväma med glasögon att fokusen är lite strulig att greppa väl när man tagit av sig glasögonen. Jag kan själv se väldigt sur eller bitter ut när glasögonen flyger av (och då ser jag egentligen inte särskilt dåligt alls )

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

9 mar, 2013 19:33

Solkatten
Elev

Avatar


uhwuiqkoqehw

20 minuter kvar. ♥

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

9 mar, 2013 19:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Kommer aldrig se hufflepuff som någonting annat [bortsett från söta och snälla mugglisar] än honungspuffar. Hufflepuff= Honungpuff, visst är det likt? Ärligt talat?
gud jag vill verkligen äta upp er. ♥♥
Gryffindor låter också ganska gott, gillar M4L13 Ig namn Gryffindonut. vad är det med mig när jag är hungrig?

TITTA JAG HAR GJORT EN UGGLA OvO


Haha, då får jag allt akta mig!

9 mar, 2013 19:37

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Jag såg senaste avsnittet av Mr Selfridge och nu är jag helt skärrad!!!
Det kan ju inte bara sluta sådär!!!

Fast det är ju tur att nästa avsnitt är ikväll... Men ednå!!!

9 mar, 2013 19:42

Solkatten
Elev

Avatar


Om en timme minus en kvart (?) vet vi vem vi skickar till Eurovision.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

9 mar, 2013 19:43

IamAK
Elev

Avatar


nån som kan den här?!?!?!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fpbs.twimg.com%2Fmedia%2FBE61e2ECYAEhKN3.png%3Alarge

9 mar, 2013 19:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av IamAK:
nån som kan den här?!?!?!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fpbs.twimg.com%2Fmedia%2FBE61e2ECYAEhKN3.png%3Alarge


Nope! Sorry! :`(

9 mar, 2013 19:48

1 2 3 ... 11301 11302 11303 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.