@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ron potter
Elev |
Ska snart se på melodifestivalen
MÄRY KRISMÖS 9 mar, 2013 18:01 |
|
Elma00
Elev |
9 mar, 2013 18:02 |
|
Borttagen
|
Ska läsa fenixorden för typ hundrade gången nu
9 mar, 2013 18:08 |
|
Elma00
Elev |
9 mar, 2013 18:09 |
|
Margaret
Elev |
9 mar, 2013 18:22 |
|
Borttagen
|
SNÄLLA ALLIHOPA SOM ÄR I STOCKHOLM OCH SKA TITTA PÅ MELLO LIVE:
Snälla rara Mugglisar, beskriv hur ni ser ut, eftersom jag har TV så jag kan se er! PLEASE! Ni kan hålla upp en liten skylt där det står: (Ditt namn) Jag vill så gärna se mina vänner, så PLEASE! P.S Om en TV kamera kommer, snälla vinka, för jag ser er då, och kommer vinka tillbaka! Gör någon speciell min, som att räcka ut tungan eller göra tummen upp, så vet jag att det är ni! Tack finisar! ♥ 9 mar, 2013 18:28 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Gissa vad jag mötte i affären?!
Jo denna: Spoiler: Tryck här för att visa! 9 mar, 2013 18:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymfadora Tonks: Gissa vad jag mötte i affären?! Jo denna: Spoiler: Tryck här för att visa! OMG OMG OMG OMG OMG! JAG BLIR SÅ LÄSKAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 9 mar, 2013 18:34 |
|
LittleButterfly
Elev |
9 mar, 2013 18:47 |
|
Borttagen
|
Kommer aldrig se hufflepuff som någonting annat [bortsett från söta och snälla mugglisar] än honungspuffar. Hufflepuff= Honungpuff, visst är det likt? Ärligt talat?
gud jag vill verkligen äta upp er. ♥♥ Gryffindor låter också ganska gott, gillar M4L13 Ig namn Gryffindonut. vad är det med mig när jag är hungrig? TITTA JAG HAR GJORT EN UGGLA OvO 9 mar, 2013 19:02 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen