@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
9 mar, 2013 17:21 |
|
Dramione99
Elev |
Jag tittar just på första Glee-avsnittet. Förlåt alla som diggar Rachel, men man får inte bra första intryck av henne. Fy asså! Grr.
9 mar, 2013 17:21 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Dramione99: Jag tittar just på första Glee-avsnittet. Förlåt alla som diggar Rachel, men man får inte bra första intryck av henne. Fy asså! Grr. Du är inte ensam om det. Jag har aldrig gillat henne.
9 mar, 2013 17:22 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Dramione99: Jag tittar just på första Glee-avsnittet. Förlåt alla som diggar Rachel, men man får inte bra första intryck av henne. Fy asså! Grr. Jag har hatat Rachel i tre och en halv säsong. Började acceptera henne liiite nu. Ogillar henne!! 9 mar, 2013 17:23 |
|
Borttagen
|
Mamma svarar inte i tele igen >_<
9 mar, 2013 17:24 |
|
Dramione99
Elev |
Elma00 och Ginny00: Jaha, då kanske jag inte är så annolunda då, xD. Jag sitter här och ba, "Hjälp, ta bort människan någon!" Tycker inte hon sjöng särsiklt bra heller (eller jo, klart hon gjorde, men inte sådär "speciellt" i mina öron, hehe). Hon tilltalar mig verkligen inte iaf. stör mig på att hon typ oxå kommer bli den stopra stjärnan med Cory Monteiths karktär. Mina kompisar gillar henne, så ja ....
9 mar, 2013 17:32 |
|
Minidjuret
Elev |
Någon som kan en bra låt som man kan lära sig på gitarr? ^^Har jättestor lust att spela, men jag vet inte vilken låt :c
9 mar, 2013 17:42 |
|
Ginny00
Elev |
Köttfärspaj till middag. oooh ^^
9 mar, 2013 17:42 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Någon som kan en bra låt som man kan lära sig på gitarr? ^^Har jättestor lust att spela, men jag vet inte vilken låt :c
9 mar, 2013 17:47 |
|
Borttagen
|
Snart går jag till Friends, jaooo ^.^
9 mar, 2013 17:53 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen