Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
madler
Elev |
blir så jävla sur på att det inte är OK att vara alternativ
på´småställen. Jävla trångsynta människor utan att folk ska snacka skit. "emo freak" "hon är säkert självmordsbenägen" "jag har hört att hon skär sig" "kan hon inte försöka vara lite normal?" Besviken på samhället .. ![]()
29 sep, 2013 19:13 |
|
SevLoveer
Elev |
Skrivet av madler: blir så jävla sur på att det inte är OK att vara alternativ på´småställen. Jävla trångsynta människor utan att folk ska snacka skit. "emo freak" "hon är säkert självmordsbenägen" "jag har hört att hon skär sig" "kan hon inte försöka vara lite normal?" Besviken på samhället .. Japp det suger när folk kallar mig för emo när jag går runt i mina svarta kläder.
29 sep, 2013 19:19 |
|
Frivolt
Elev |
Blir mörkrädd för denna värld, vart är den påväg egentligen....Tycker inte om det här! inte nånstans. Inte ens lite....
Och snart vågar man väl inte gå ut längre heller här hemma, då en person ofredat flera tjejer i ett visst område här i stan och nu har en tjej blivit våldtagen i samma område.....Och jag bor jättenära där allt detta hänt! Ja, jag är rädd D: 29 sep, 2013 19:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av SevLoveer: Jag är deprimerad hela tiden för att jag är trans...klarar inte av att vara så himla glad hela tiden och varför säger folk att jag ska va glad till mig, när det är klart att jag inte är glad? Världens värsta känsla.. Har du pratat med någon om det? Kurator, psykolog? Så att du kanske får utredning på det? Är alldeles för feg för att göra något sådant Var inte det.. Det är jätteviktigt att du får prata med någon om det här. Ingen du känner behöver ju få veta att du pratar med någon professionell. 29 sep, 2013 20:17 |
|
SevLoveer
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av SevLoveer: Jag är deprimerad hela tiden för att jag är trans...klarar inte av att vara så himla glad hela tiden och varför säger folk att jag ska va glad till mig, när det är klart att jag inte är glad? Världens värsta känsla.. Har du pratat med någon om det? Kurator, psykolog? Så att du kanske får utredning på det? Är alldeles för feg för att göra något sådant Var inte det.. Det är jätteviktigt att du får prata med någon om det här. Ingen du känner behöver ju få veta att du pratar med någon professionell. Ja snart nog händer det.
29 sep, 2013 20:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av SevLoveer: Jag är deprimerad hela tiden för att jag är trans...klarar inte av att vara så himla glad hela tiden och varför säger folk att jag ska va glad till mig, när det är klart att jag inte är glad? Världens värsta känsla.. Har du pratat med någon om det? Kurator, psykolog? Så att du kanske får utredning på det? Är alldeles för feg för att göra något sådant Var inte det.. Det är jätteviktigt att du får prata med någon om det här. Ingen du känner behöver ju få veta att du pratar med någon professionell. Ja snart nog händer det. Jag hoppas verkligen att det löser sig för dig. 29 sep, 2013 20:25 |
|
SevLoveer
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av SevLoveer: Jag är deprimerad hela tiden för att jag är trans...klarar inte av att vara så himla glad hela tiden och varför säger folk att jag ska va glad till mig, när det är klart att jag inte är glad? Världens värsta känsla.. Har du pratat med någon om det? Kurator, psykolog? Så att du kanske får utredning på det? Är alldeles för feg för att göra något sådant Var inte det.. Det är jätteviktigt att du får prata med någon om det här. Ingen du känner behöver ju få veta att du pratar med någon professionell. Ja snart nog händer det. Jag hoppas verkligen att det löser sig för dig. Tack för att du bryr dig
29 sep, 2013 20:29 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Frivolt: Blir mörkrädd för denna värld, vart är den påväg egentligen....Tycker inte om det här! inte nånstans. Inte ens lite.... Och snart vågar man väl inte gå ut längre heller här hemma, då en person ofredat flera tjejer i ett visst område här i stan och nu har en tjej blivit våldtagen i samma område.....Och jag bor jättenära där allt detta hänt! Ja, jag är rädd D: Usch!! =( jag skulle gå hem mitt i natten igår (klockan var väl runt 3:00), och jag var så j-vla rädd. Gick en man bakom mig hela tiden, och jag kände hur mitt hjärta bara skenade iväg. Att det ens ska behöva vara så. Att man är så rädd, och inte vågar lita på människor. =) - just like themarauder 29 sep, 2013 20:34 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Frivolt: Blir mörkrädd för denna värld, vart är den påväg egentligen....Tycker inte om det här! inte nånstans. Inte ens lite.... Och snart vågar man väl inte gå ut längre heller här hemma, då en person ofredat flera tjejer i ett visst område här i stan och nu har en tjej blivit våldtagen i samma område.....Och jag bor jättenära där allt detta hänt! Ja, jag är rädd D: Usch!! =( jag skulle gå hem mitt i natten igår (klockan var väl runt 3:00), och jag var så j-vla rädd. Gick en man bakom mig hela tiden, och jag kände hur mitt hjärta bara skenade iväg. Att det ens ska behöva vara så. Att man är så rädd, och inte vågar lita på människor. Men snacka om D: Jag förstår dig! Det är fan så jäkla läskigt alltså! jag förstår inte varför man ska behöva vara rätt lixom 29 sep, 2013 20:42 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av themarauder: Skrivet av Frivolt: Blir mörkrädd för denna värld, vart är den påväg egentligen....Tycker inte om det här! inte nånstans. Inte ens lite.... Och snart vågar man väl inte gå ut längre heller här hemma, då en person ofredat flera tjejer i ett visst område här i stan och nu har en tjej blivit våldtagen i samma område.....Och jag bor jättenära där allt detta hänt! Ja, jag är rädd D: Usch!! =( jag skulle gå hem mitt i natten igår (klockan var väl runt 3:00), och jag var så j-vla rädd. Gick en man bakom mig hela tiden, och jag kände hur mitt hjärta bara skenade iväg. Att det ens ska behöva vara så. Att man är så rädd, och inte vågar lita på människor. Men snacka om D: Jag förstår dig! Det är fan så jäkla läskigt alltså! jag förstår inte varför man ska behöva vara rätt lixom Helt sjukt.. ;S Och det är så konstigt, för det känns som att våldtäckter är ganska "vanligt" runt om i Sverige. Och man undrar då, hur många sjuka personer det egentligen finns som faktiskt våldtar. Jag ska aldrig mer gå ensam hem mitt i natten. Det var inte värt det, trots att jag kom hem hel och allt. Det var så obehagligt att vara så rädd. =) - just like themarauder 29 sep, 2013 20:45 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen