Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Inte snyggare än tvillingarna? O: Trodde inte att NÅGON kunde vara det XD
20 okt, 2011 18:10 |
|
MayoGryffindor
Elev |
^Vad är det du säger kvinna ? :O
Klart vi är snyggare än dem :O (Fast vi är de enda "She's buying the stairway to heaven" 20 okt, 2011 18:12 |
|
Borttagen
|
Jaha haahahaha ;D
Jag är typ världens fulaste så jag ligger säkert typ 5 999 999 999 platser efter er ;P 20 okt, 2011 18:19 |
|
MayoGryffindor
Elev |
^Men skärp dig, klart du inte gör ♥
"She's buying the stairway to heaven" 20 okt, 2011 18:22 |
|
Borttagen
|
Joo D:
Så då är ni 1 &2 och tvillingarna 3&4 20 okt, 2011 18:24 |
|
MayoGryffindor
Elev |
"She's buying the stairway to heaven" 20 okt, 2011 18:25 |
|
Borttagen
|
Jaha ;D
20 okt, 2011 18:50 |
|
Borttagen
|
dom är Lärarnas bräkstakar men inte mobbare
_________________________________________- läs min FF varför jag http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=7904&page=3 20 okt, 2011 18:53 |
|
Borttagen
|
De är inte får heller! (BRÄKstakar xD) Du menar brÅkstakar
Men såklart är de inga mobbare! 20 okt, 2011 19:05 |
|
si_tonks
Elev |
20 okt, 2011 21:34 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen