Vad tänker du på när jag säger??
Forum > Quidditchplanen > Vad tänker du på när jag säger??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
miss Elsa
Elev |
Annant spöke
¿ɐsɐ̤l np ǝpun⋊ uåɹɟıɯǝɥ ɐʇʇʎlɟ ɥɔo ʇunɹ ɐsǝɹ åɟ ʇʇɐ åd ɹɐʇuɐ̤ʌ ɥɔo uosʞɔɐɾ ʎɔɹǝd ɹɐllıɓ ɯos ɹopuıɟɟʎɹɓ uǝ 29 dec, 2016 11:51 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
29 dec, 2016 11:51 |
|
Ida_Cho
Elev |
Gryffindor
ViBbKoNtRoLl 29 dec, 2016 11:53 |
|
miss Elsa
Elev |
Jag
¿ɐsɐ̤l np ǝpun⋊ uåɹɟıɯǝɥ ɐʇʇʎlɟ ɥɔo ʇunɹ ɐsǝɹ åɟ ʇʇɐ åd ɹɐʇuɐ̤ʌ ɥɔo uosʞɔɐɾ ʎɔɹǝd ɹɐllıɓ ɯos ɹopuıɟɟʎɹɓ uǝ 29 dec, 2016 11:54 |
|
Choixpeau
Elev |
När AmazingPhil försökte prata svenska, av någon anledning .. xD "Schjag tralba leete schwenskah"
aaaaaa 29 dec, 2016 11:55 |
|
Ida_Cho
Elev |
Konstigt språk
ViBbKoNtRoLl 29 dec, 2016 11:56 |
|
miss Elsa
Elev |
Trista engelska lektioner
¿ɐsɐ̤l np ǝpun⋊ uåɹɟıɯǝɥ ɐʇʇʎlɟ ɥɔo ʇunɹ ɐsǝɹ åɟ ʇʇɐ åd ɹɐʇuɐ̤ʌ ɥɔo uosʞɔɐɾ ʎɔɹǝd ɹɐllıɓ ɯos ɹopuıɟɟʎɹɓ uǝ 29 dec, 2016 11:57 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
29 dec, 2016 11:57 |
|
miss Elsa
Elev |
Varm choklad
¿ɐsɐ̤l np ǝpun⋊ uåɹɟıɯǝɥ ɐʇʇʎlɟ ɥɔo ʇunɹ ɐsǝɹ åɟ ʇʇɐ åd ɹɐʇuɐ̤ʌ ɥɔo uosʞɔɐɾ ʎɔɹǝd ɹɐllıɓ ɯos ɹopuıɟɟʎɹɓ uǝ 29 dec, 2016 11:57 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Fluffiga
29 dec, 2016 11:58 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen