Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
"Nä, inget. Dom är säkert och jagar."
10 nov, 2013 21:08
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte på axlarna.
"Jag går och duschar..."
Mumlade jag.
10 nov, 2013 21:09
|
|
Borttagen
|
"Kan jag få duscha först? Känner att jag är lite äcklig..."
10 nov, 2013 21:10
|
|
Borttagen
|
"Visst"
Sa jag med ett flin.
"Och det har du rätt i"
Sa jag och strök undan en blodig hårslinga från hans ögon.
10 nov, 2013 21:11
|
|
Borttagen
|
"Tack." Sa jag tacksamt och gick in i badrummet.
10 nov, 2013 21:12
|
|
Borttagen
|
Jag gick in i köket och grep ett äpple som jag tog ett bett av.
10 nov, 2013 21:23
|
|
Borttagen
|
Jag duschade snabbt och tog på mig en grön polotröja och ett par svarta manchesterbyxor.
10 nov, 2013 21:25
|
|
Borttagen
|
Jag greppade en handduk och gick upp.
10 nov, 2013 21:26
|
|
Borttagen
|
Jag öppnade dörren för henne.
10 nov, 2013 21:27
|
|
Borttagen
|
"Tack"
Sa jag med ett leende och låste dörren när Will gått ut.
10 nov, 2013 21:29
|
Du får inte svara på den här tråden.