Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
O.bry 
K.bry är för mesar 
Ska vi fortsätta?
BarnOwl98
4 dec, 2013 07:25
|
|
Borttagen
|
9 dec, 2013 23:03
|
|
Borttagen
|
9 dec, 2013 23:09
|
|
Borttagen
|
9 dec, 2013 23:23
|
|
Borttagen
|
9 dec, 2013 23:27
|
|
Borttagen
|
ja… 
9 dec, 2013 23:30
|
|
Borttagen
|
9 dec, 2013 23:36
|
|
Borttagen
|
9 dec, 2013 23:38
|
|
Borttagen
|
9 dec, 2013 23:38
|
|
Borttagen
|
ok
Jag stiger in i tåget i mellersta delen. Det är oftast där vi sitter, gänget. Och med tanke på hur det låter lite längre fram sitter vi definitivt där.
Jag ler stort när jag kliver in i kupén, och mycket riktigt, där sitter de.
"Briiian!!!!!!", Maxwell attackerar mig från sidan med en kram medan Sam och Dan springer framifrån. Tess och Teddy sitter kvar och väntar på sin tur.
"hej ni", jag ler och lösgör mig från kramen. Jag kastar upp min väska på bagagehyllan och ler mot tess och Teddy. Vi ger varandra bamsekramar innan jag sätter mig ner.
"Cornelia och några andra saknas, men vi kom långt i tid!", Teddy ler triumferande.
9 dec, 2013 23:46
|
Du får inte svara på den här tråden.