Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Barnie och coolingen, prs

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Barnie och coolingen, prs

1 2 3 ... 112 113 114 ... 149 150 151
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


O.bry
K.bry är för mesar
Ska vi fortsätta?

BarnOwl98

4 dec, 2013 07:25

Borttagen

Avatar


YEAH GURRRRRRL

9 dec, 2013 23:03

Borttagen

Avatar


:*
Börja om :'(

9 dec, 2013 23:09

Borttagen

Avatar


I denna?

9 dec, 2013 23:23

Borttagen

Avatar


Vet inte, vad tycker du?

9 dec, 2013 23:27

Borttagen

Avatar


ja…

9 dec, 2013 23:30

Borttagen

Avatar


OK, du börjar

9 dec, 2013 23:36

Borttagen

Avatar


Ok… Var börjar vi?

9 dec, 2013 23:38

Borttagen

Avatar


Tåget??

9 dec, 2013 23:38

Borttagen

Avatar


ok

Jag stiger in i tåget i mellersta delen. Det är oftast där vi sitter, gänget. Och med tanke på hur det låter lite längre fram sitter vi definitivt där.
Jag ler stort när jag kliver in i kupén, och mycket riktigt, där sitter de.
"Briiian!!!!!!", Maxwell attackerar mig från sidan med en kram medan Sam och Dan springer framifrån. Tess och Teddy sitter kvar och väntar på sin tur.
"hej ni", jag ler och lösgör mig från kramen. Jag kastar upp min väska på bagagehyllan och ler mot tess och Teddy. Vi ger varandra bamsekramar innan jag sätter mig ner.
"Cornelia och några andra saknas, men vi kom långt i tid!", Teddy ler triumferande.

9 dec, 2013 23:46

1 2 3 ... 112 113 114 ... 149 150 151

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Barnie och coolingen, prs

Du får inte svara på den här tråden.