(PRS) mellan mig och Sofia-Potter
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) mellan mig och Sofia-Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
" Är alla ni .. vampyrer?" sa jag
7 jul, 2013 21:02 |
|
TildeW
Elev |
7 jul, 2013 21:04 |
|
Borttagen
|
" Bor dom här?" Frågade jag
7 jul, 2013 21:07 |
|
TildeW
Elev |
7 jul, 2013 21:09 |
|
Borttagen
|
" Men, vad gör dom här?" Frågade jag
7 jul, 2013 21:10 |
|
TildeW
Elev |
7 jul, 2013 21:35 |
|
Borttagen
|
" Jaha, Dakota, vad ska vi göra med..!? Sa jag och pekade på Hippogriffen
7 jul, 2013 21:37 |
|
TildeW
Elev |
7 jul, 2013 21:54 |
|
Borttagen
|
" Dakota!" Skrek jag
7 jul, 2013 21:59 |
|
TildeW
Elev |
7 jul, 2013 22:04 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) mellan mig och Sofia-Potter
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen