Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheFifthMarauder
Elev |
''jag svär på att han var på apoteket idag!'' - syster jätteaggressivt när TV4 hallåa kommer upp på TVn.
23 dec, 2014 19:31 |
|
Hedwig96
Elev |
I julkyrkan på nalle- gudstjänst frågar prästen av barnen
"Vem var det som föddes på julen?" "Tindra" ropar ett barn 25 dec, 2014 01:01 |
|
Borttagen
|
Jag fick ett bokmärke med böcker på.
"Vad fick du på ditt bokmärke?" - Syster "Böcker" - Jag "Böcker. Böker. Boker. Bockar." - Syster 25 dec, 2014 07:02 |
|
Borttagen
|
Min älskling när han skulle åka hem:
"Hm.. Vilken buss tycker du jag ska ta? Om jag tar tolvbussen så går den klockan tolv" 25 dec, 2014 10:26 |
|
Borttagen
|
Min ena bror till min andra bror (igår
"Kära broder, kära, kära broder vad kan man göra innan tomten kommer?" Med melodin från kära bröder av Linus Svenning. 25 dec, 2014 11:59 |
|
Citruzz
Elev |
Pratar med Alva på skype angående att jag ska åka upp till henne på lörag:
Jag: vad ska jag ta med mig? Alva: kläder är ju en idé men det är inte jag som åker genom halva Sverige naken... du gör som du vill! 25 dec, 2014 15:53 |
|
Bullen1
Elev |
Jag: Men Simon du kan ju inte putta med händerna!
Lite senare: Mamma: Jag såg nu att jag hade tappat yoghurt i fickan! 25 dec, 2014 23:31 |
|
Borttagen
|
"Ska jag ta in drickan?" - Mormors man, Eric. "Ja, gör det, vart är de?" - Mormor. "Jag vette fan." - Eric. "Amen det går ju inte att lägga upp en bild på radion?" - Min kusin. "Då går man in på hemsidan." - Mormor. .... "Njaaae." - Morbror. 26 dec, 2014 20:42 |
|
Borttagen
|
Mina bröder:
Min äldsta lillebror: "Den här vita korken är grön" Min minsta lillebror: "Va? Nej! Den är vit" Min äldsta lillebror: "Jo! Det står här!" Min minsta lillebror: "Men den är vit!" Min äldsta lillebror: "Så dom ljuger!" Min minsta lillebror gör stora: "Dom ljuger" Min minsta lille bror: "Döndöndön!" 28 dec, 2014 13:50 |
|
Dracolisa
Elev |
Min kära kusin Stefan:
"Jag har överskridit gränsen till att vara bara fiskeintresserad för länge sedan. Vid det här laget är jag i princip fiskepervers." "I don't believe in pressure, fear or failure, just smiles, monsters and magic." - Matthew Gray Gubler 31 dec, 2014 19:02 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen