Smultronklubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Smultronklubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lily, luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: det är roligt med andra saker och stilar som inte är van vid.Skrivet av mollylisa: Skrivet av lily, luna: ja, lägg gärna upp en bild Skrivet av Borttagen: Skrivet av lily, luna: just det du hade väll någon speciell klädstil? Ja, den kallas kawaii men den kallas oxo japanskt mode... Kan lägga upp en bild ngn gång. vad intressant! *bildgooglar* kul att ni är intresserade!
8 feb, 2013 20:17 |
|
mollylisa
Elev |
Skrivet av lily, luna: jag håller med Skrivet av Borttagen: det är roligt med andra saker och stilar som inte är van vid.Skrivet av mollylisa: Skrivet av lily, luna: ja, lägg gärna upp en bild Skrivet av Borttagen: Skrivet av lily, luna: just det du hade väll någon speciell klädstil? Ja, den kallas kawaii men den kallas oxo japanskt mode... Kan lägga upp en bild ngn gång. vad intressant! *bildgooglar* kul att ni är intresserade! 8 feb, 2013 20:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mollylisa: Skrivet av lily, luna: jag håller med Skrivet av Borttagen: det är roligt med andra saker och stilar som inte är van vid.Skrivet av mollylisa: Skrivet av lily, luna: ja, lägg gärna upp en bild Skrivet av Borttagen: Skrivet av lily, luna: just det du hade väll någon speciell klädstil? Ja, den kallas kawaii men den kallas oxo japanskt mode... Kan lägga upp en bild ngn gång. vad intressant! *bildgooglar* kul att ni är intresserade! Just nu harjag dock min hemmadress på mig, men även den är lite i den stilen. Jag ser ful ut på bilden, men det är min fantastiskt dåliga c.c 8 feb, 2013 20:32
Detta inlägg ändrades senast 2013-02- 8 kl. 23:04
|
|
lily, luna
Elev |
8 feb, 2013 20:33 |
|
Borttagen
|
haha, tack^^. Det ser ut som jag har rynkor typ överallt bara för att jag har en lampa som ger skumma skuggor... 8 feb, 2013 20:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mollylisa: Skrivet av lily, luna: jag håller med Skrivet av Borttagen: det är roligt med andra saker och stilar som inte är van vid.Skrivet av mollylisa: Skrivet av lily, luna: ja, lägg gärna upp en bild Skrivet av Borttagen: Skrivet av lily, luna: just det du hade väll någon speciell klädstil? Ja, den kallas kawaii men den kallas oxo japanskt mode... Kan lägga upp en bild ngn gång. vad intressant! *bildgooglar* kul att ni är intresserade! Just nu harjag dock min hemmadress på mig, men även den är lite i den stilen. Jag ser ful ut på bilden, men det är min fantastiskt dåliga webcams förtjänst: ![]() Åh fy vad gullig du är gämfört med mig... Du ser ut som min kompis Gisela! 8 feb, 2013 20:37 |
|
mollylisa
Elev |
Vad fin du är
8 feb, 2013 20:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mollylisa: Skrivet av lily, luna: jag håller med Skrivet av Borttagen: det är roligt med andra saker och stilar som inte är van vid.Skrivet av mollylisa: Skrivet av lily, luna: ja, lägg gärna upp en bild Skrivet av Borttagen: Skrivet av lily, luna: just det du hade väll någon speciell klädstil? Ja, den kallas kawaii men den kallas oxo japanskt mode... Kan lägga upp en bild ngn gång. vad intressant! *bildgooglar* kul att ni är intresserade! Just nu harjag dock min hemmadress på mig, men även den är lite i den stilen. Jag ser ful ut på bilden, men det är min fantastiskt dåliga webcams förtjänst: ![]() Åh fy vad gullig du är gämfört med mig... Du ser ut som min kompis Gisela! Tack, och jag är säker på att du är söt även om du kanske inte ser det själv^.^ 8 feb, 2013 20:38 |
|
Borttagen
|
Jag ska skaffa instagram ,ogen så kan ni se mitt fula jag..
8 feb, 2013 20:38 |
|
lily, luna
Elev |
8 feb, 2013 20:39 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen