Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
5 feb, 2012 16:20 |
|
ikka
Elev |
Jag älskade Klaine i början, när Blaine var Kurts pojkvän och inte tvärtom. Det där lät konstigt, men ah, tror ni fattar vad jag menar. Det har varit alldeles för mycket Blaine i säsong 3 - innan dess var han bra, men nu är det bara så uppenbart att han knappt har någon storyline alls...
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
5 feb, 2012 17:57 |
|
Borttagen
|
Jag shippar Klaine och Kum...Shippar Klum (and that's totally wrong)
Blaine gjorde en dum sak när han var full. Man ska aldrig klaga på alkoholen. Never. Men Blaine har gjort en massvis med fina saker för Kurt. Han stod upp för honom. Skrev uppmuntrade sms till honom :' T.EX BRITTANA. Hardcore-Brittana fangirl här. Jag gråter till Songbird och Landslide Men jag kan ta upp saker som folk inte tänker på hos detta par. Santana som har dissat Brittany några gånger. Brittany som verkade inte ta deras kärlek på allvar när hon sa om det gick dåligt med Artie så skulle dom bli tillsammans igen...(DET DÄR STÖRDE MIG SOM FAN. MAN BLIR BARA INTE IHOP MED NÅGON OM MAN GÖR SLUT. Man gör bara inte det .__. Kärlek är mellan 2 personer. Om hon hade mer känslor för Santana så skulle hon ha gjort slut med Artie och inte låtit de där dumma bråket ha ägt rum) Sen så finns det Finchel och andra par som är lite cp... BUT YOU GUYS GET MY POINT? RIGHT?? 5 feb, 2012 17:57 |
|
hyperion
Elev |
Jag konvertar folk, yeeees.
Nejmen, jag shippar inte Klaine för att Blaine inte är en bra karaktär what so ever, han är dåligt skriven och vissa av hans handlingar är bara blääää. Riktigt jävla asshole moves. Kum däremot skulle bryta barriärer, visa att alla som är gay inte passar in i gaymallen, plus att Sam är så himla jävla snäll hela tiden och aisehjeah DET SKULLE VARA DOM. DET VAR DET SOM VAR MENINGEN. Jag shippade Kum innan man knappt visste vad Sams namn var. Bara att han skulle vara med i fotbollslaget och verka vara en helt normal amerikansk kille. LIKSOM. ![]()
5 feb, 2012 18:17 |
|
EmahS
Elev |
Jag har jättesvårt för Kum.
Inte paret i sig. Utan namnet. Hevans är so much better. Men mina favorit ships i Glee är: St. Berry Samcedes Fuinn Brittana Tike
5 feb, 2012 19:06 |
|
Celebikai
Elev |
^ hevans ♥
Shippade klaine i säsong 2 och finchel i säsong 1&2 c: TTTina C behöver en storyline, känns som att hon glöms bort av RIB ;__; ![]()
5 feb, 2012 20:12 |
|
baramin
Elev |
Är egentlig inte överförtjust i Glee, men lyckades beställa hem första säsongen precis nu whoops. Kanske är nu jag blir eh frälst!
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 5 feb, 2012 21:09 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
har inte sett glee så mycket men det värkar bra♥
5 feb, 2012 21:15 |
|
ebkati
Elev |
(shippar Klaine så sjukt mycket men ska vara tyst)
Men detta att Glee ska ha paus från 21 februari till 10 april?!?! FÅR JU PANIK. http://remuslupiin.tumblr.com/ 5 feb, 2012 21:20 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Skrivet av ebkati: (shippar Klaine så sjukt mycket men ska vara tyst) Men detta att Glee ska ha paus från 21 februari till 10 april?!?! FÅR JU PANIK. ELLER HUR FLKDSFLJGKLFJG de KAN inte göra så de FÅR inte göra så VAD SKA MAN LEVA FÖR
5 feb, 2012 23:47 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen