Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens fråga

Forum > Harry Potter > Dagens fråga

1 2 3 ... 112 113 114 ... 128 129 130
Användare Inlägg
95mas
Elev

Avatar


Skrivet av viktor:
Skrivet av 95mas:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jossan:
Ravenclaw faktiskt...

Japp,för vi är bäst,eller hur?
håller inte riktigt med er
Inte jag heller, Hufflepuff FTW.
dig håller jag derimot med, 95mas its Hufflepuff det är det det rätta svaret XD
Titta bara på hur många gånger i rad vi har vunnit elevhemstävlingen.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi47.tinypic.com%2Fpvwy8.jpg Alltid Redo. Läs min FF "Den bortglömde marodören"

5 okt, 2012 07:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av 95mas:
Skrivet av viktor:
Skrivet av 95mas:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jossan:
Ravenclaw faktiskt...

Japp,för vi är bäst,eller hur?
håller inte riktigt med er
Inte jag heller, Hufflepuff FTW.
dig håller jag derimot med, 95mas its Hufflepuff det är det det rätta svaret XD
Titta bara på hur många gånger i rad vi har vunnit.

Det är bara för att ni är mycket fler en oss

5 okt, 2012 07:58

viktor
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av 95mas:
Skrivet av viktor:
Skrivet av 95mas:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jossan:
Ravenclaw faktiskt...

Japp,för vi är bäst,eller hur?
håller inte riktigt med er
Inte jag heller, Hufflepuff FTW.
dig håller jag derimot med, 95mas its Hufflepuff det är det det rätta svaret XD
Titta bara på hur många gånger i rad vi har vunnit.

Det är bara för att ni är mycket fler en oss
nix vi är awsome

5 okt, 2012 08:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av 95mas:
Skrivet av viktor:
Skrivet av 95mas:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jossan:
Ravenclaw faktiskt...

Japp,för vi är bäst,eller hur?
håller inte riktigt med er
Inte jag heller, Hufflepuff FTW.
dig håller jag derimot med, 95mas its Hufflepuff det är det det rätta svaret XD
Titta bara på hur många gånger i rad vi har vunnit.

Det är bara för att ni är mycket fler en oss
nix vi är awsome

Vi Ravenclaware tänker inte bara på att vinna,jag måste tillägga att ungefär 50 procent av oss skiter i elevhems tävlingen

5 okt, 2012 08:04

me.
Elev

Avatar


Passar bäst i Gryffindor och Ravenclaw ♥

5 okt, 2012 08:40

viktor
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av 95mas:
Skrivet av viktor:
Skrivet av 95mas:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jossan:
Ravenclaw faktiskt...

Japp,för vi är bäst,eller hur?
håller inte riktigt med er
Inte jag heller, Hufflepuff FTW.
dig håller jag derimot med, 95mas its Hufflepuff det är det det rätta svaret XD
Titta bara på hur många gånger i rad vi har vunnit.

Det är bara för att ni är mycket fler en oss
nix vi är awsome

Vi Ravenclaware tänker inte bara på att vinna,jag måste tillägga att ungefär 50 procent av oss skiter i elevhems tävlingen
msn får tycka hur man vill och jag tycker hufflepuff är awsome och det tycker inte du punkt slut

5 okt, 2012 09:46

amanda1104
Elev

Avatar


Ravenclaw eller Slytherin... Är en blandning

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

5 okt, 2012 16:16

LunaLove<3
Elev

Avatar


Ravenclaw!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F89e2dd2336a22aa1f792a505187431d9%2Ftumblr_mxq4uomJrN1qah26ko1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F721b190fe8b2b505ad942c9bb013f3de%2Ftumblr_mxq4uomJrN1qah26ko2_500.gif

5 okt, 2012 16:20

Borttagen

Avatar


Hufflepuff

5 okt, 2012 18:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hufflepuff

du har skrivit det

5 okt, 2012 18:35

1 2 3 ... 112 113 114 ... 128 129 130

Forum > Harry Potter > Dagens fråga

Du får inte svara på den här tråden.