Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN

Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN

1 2 3 ... 112 113 114 ... 572 573 574
Användare Inlägg
Cara Riddle
Elev

Avatar


Jag vill så gärna säga till en människa som jag umgås med att hon är dum i huvudet. Att dricka inte löser ens problem, att man skall göra slut när man är otrogen, att vara tillsammans med någon då är ingen bra idé! Skaffa en hjärna! Allmänbildning finns något som heter! Orrrr jag blir så frustrerad!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

25 mar, 2013 21:47

Somnium
Elev

Avatar

+1


Hej. Förlåt för att jag är en paranoid liten skit.
Jag fäster mig alldeles för lätt vid människor. Och jag är livrädd för att bli lämnad.
Så snälla, lämna mig inte. Jag förstår om du skulle vilja det. Men om du lämnar mig, lämna mig inte bara helt plötsligt. Säg gärna hej då. Det gör mindre ont då.
Jag älskar dig. Trots att vi inte känt varandra så länge. Men ja... Jag älskar dig, och jag skulle göra vad som helst för att vara hos dig just nu. ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F26.media.tumblr.com%2Ftumblr_ltl5mjKHBF1r39xeeo2_500.gif http://slytherinunicorn.tumblr.com/

25 mar, 2013 22:36

dillen99
Elev

Avatar


Kan du förlåta mig nu?

Man mikham to ra dar aghosh giram <3

26 mar, 2013 10:16

Borttagen

Avatar


- Vill du ha?
- Nej, jag röker inte. I alla fall inte när jag är med dig.
- Va? Varför?
- För jag hatar att se dig döda dig själv.

Har aldrig förstått känslorna mina kompisar får när dom ser mig röka, men nu gör jag det. Det svider så fort jag tänker på att just hon röker. Även fast hon är så sjukt sexig när hon gör det.

26 mar, 2013 14:13

Pinez 14
Elev

Avatar


Håll käften och sluta vara så dryg och elak mot dom som faktiskt är snäll mot dig!!!! Dom blir sårade ditt pucko!!!!

26 mar, 2013 21:55

Dennys
Elev

Avatar


Du måste visst hålla på helatiden. När lektionen börjar: "- Man får inte rita för vi har börjat." Jaså? Har vi börjat när 5/25 i klassen är inne? Väldigt nytt för mig. Och sluta var så allmänt jobbig! Du säger att man inte ska göra en sak så gör du det själv. Du blir så lätt arg på ingenting. Det var så detta började. För typ 2 år sen så skämtade jag och sen så började allt! Jag är så sjukt trött på dig! Byt skola och försvinn ur mitt liv! Du blev säkert ledsen under vår engelska-presentation för att alla sa att jag hade gjort roligtg och bra fast du inte fick så mycket beröm. Men det finns en anledning! Jag har humor och vet hur man får publiken att skratta. Jag har gjort det sen dagis. Skämtat runt. Visst kan jag nästan inte ta nåt på allvar men det händer nästan aldrig något allvarligt i mitt liv så jag vet väl inte hur man är det. Lev med det bara! Ditt problem är inte lika stort som mitt. Sen har vi dig i klassen också. Då är också jobbig. Sluta säga att jag är feg och svag! Bara för att jag inte är stark, går på brottning, är bra på sport, vågar särskilt mycket, har känsliga öron, inte äter typ nåt så behöver du inte bli arg eller skälla på mig! Jag har anledningar för sjutton!!! Jag är inte stark för att jag inte äter mycket, jag går inte på brottning för att det inte verkar roligt och jag skulle bara skada mig, jag vågar inte särskilt mycket för att mycket har hänt mig. Virus i lillhjärnar, krockat med en moped, slagit huvudet i betong, nästan brytit handleden. Det är inte kul direkt! Och känsliga öron har jag för en viss sak som hände på min 10-årsdag som jag berättat för klassen. Jag äter inte mycket för att jag inte gillar typ någonting!!! Och jag blir mätt fort, blir lätt törstig, törsten drar ner på hungern. Så är det bara! Visst jag kanske är lite efter i idrott och sånt men jag kan mer än dig när det kommer till skriftliga ämnen som engelska och matte. Du kan inte ens utala "rug" rätt! Du behöver visst hjälp HELATIDEN under matten och säger helatiden "Jag fattar inte" under genomgångarna! Jag är så trött på dig och ditt snack! Tur att jag är hemma hela denna veckan och att vi har lov nästa vecka så jag slipper se dig! I 0:an var du som mest störande och du har inte bättrats! Fy dig.

Det där har jag viljat få ut i flera år...

26 mar, 2013 22:25

Borttagen

Avatar


Tove

Du är jävligt irriterande och jobbig. Usch.
"Andrea, sluta prata!!!" *fem min senare* "Jo men du Kajsa, vi skulle väl ringa efter skolan?" osv...
Vad fan är ditt problem? Och när jag sa till dig, ja då blev du irriterad?

27 mar, 2013 17:07

Ron potter
Elev

Avatar

+1


Detta skulle jag vilja säga till en i klassen som inte gillar att man har tröjan i byxan...

''Gu vad jag hatar dig, varför har du inte tröjan i byxan!

Ska jag tillägga att jag redan har sagt det...

MÄRY KRISMÖS

27 mar, 2013 17:24

Borttagen

Avatar


Jag skulle vilja be min svägerska dra så långt bort åt helvete man bara kan.

Det kommer jag förmodligen snart att göra också.

27 mar, 2013 17:27

Borttagen

Avatar


Snälla du.
Försök vara tydlig. Jag vill inte få upp mina hopp för att sedan bli krossad. Har gillat dig sedan årskurs sju, då vi började i samma klass, men jag har aldrig sagt något. Dels för att jag är blyg och dels för att jag inte vågar för att jag tror att du inte känner likadant.
Men på senaste tiden har du börjat prata mycket mer med mig och le mot mig. Jag har märkt att du stirrar på mig, och när du ser att jag märkt det så vänder du blicken åt ett annat håll, för att sedan titta tillbaka på mig. Du gör en massa andra saker som får mig att bli så förvirrad. Kan du inte bara säga vad du menar med allt det här? Jag är för feg för att själv säga något, så snälla, gör det du.
Vi har inte lång tid kvar tillsammans i samma klass förens vi skills åt och börjar på olika gynasieskolor, and that breaks my heart. Även om du förmodligen inte känner likadant, utan kanske bara vill vara snäll eller nåt, så kommer jag sakna dig som in i helvete.

27 mar, 2013 20:50

1 2 3 ... 112 113 114 ... 572 573 574

Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN

Du får inte svara på den här tråden.