Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11298 11299 11300 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Cara Riddle:
Jag hade en jätte rolig dröm i natt xD jag drömde att jag, Minidjuret och Kossanberta skulle hålla ett hp konvent där vi skulle rida och åka luftballong xD
jag älskade det eftersom typ ingen kunde rida xD jag satt på min häst och skrattade så underbart xD

jag hade i och för sig en massa andra roliga drömmar med men den var den roligaste xD

HAHAHAHA! Åh, vad underbart det låter ♥
Alltså... Jag kan ju inte rida, så rätt verklighetstrogen var ju drömmen faktiskt!
Dock kan jag ju sitta upp i sadeln LIKE A PRO. *känner mig cool*

9 mar, 2013 16:42

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Är det någon som har några tänkvärda citat av Joakim von Anka på lager? Håller på med ett kollage och behöver några fler

9 mar, 2013 16:50

Borttagen

Avatar


Har haft en trevlig stund med Obliviate_. Vi har kelat med katten och spelat spel ^_^ Det var roligt.

9 mar, 2013 16:55

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Har haft en trevlig stund med Obliviate_. Vi har kelat med katten och spelat spel ^_^ Det var roligt.


Fast kische gillade inte mig så mkt tror jag

9 mar, 2013 16:57

madeleinegranger
Elev

Avatar


Jag måste byta batteri på min dator.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F7c4384c11aa8cb0fa5367313862335d4%2Ftumblr_mfr2drQO1G1s1bm6io1_500.gif

9 mar, 2013 17:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Har haft en trevlig stund med Obliviate_. Vi har kelat med katten och spelat spel ^_^ Det var roligt.


Fast kische gillade inte mig så mkt tror jag


Fast hon gillade dig tills jag kom och störde

9 mar, 2013 17:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Solkatten:
MELLO IKVÄLL!
Yeah! Heja Yohio!

Han lyckades ta hela Japan med storm, då kommer han säkert lyckas i ESC med. *hoppas!*


JAG MED! ♥♥♥♥♥

9 mar, 2013 17:09

M4L13
Elev

Avatar


nu har jag kommit hem från melodifestivalsfinalgenrepet :'3
det var så jävla mycket roligare än jag trodde det skulle va omg det var så kul

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

9 mar, 2013 17:09

Pixie
Elev

Avatar


Skrivet av M4L13:
nu har jag kommit hem från melodifestivalsfinalgenrepet :'3
det var så jävla mycket roligare än jag trodde det skulle va omg det var så kul

juste du är i sthlm
ONE FUCKING YEAR AGO

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

9 mar, 2013 17:20

Ginny00
Elev

Avatar


Hoppas gästerna kommer snart så att jag får annat att tänka på. Eller ja, något att tänka på som inte är dåligt för jag är så mottaglig just nu känner jag. Dx

9 mar, 2013 17:20

1 2 3 ... 11298 11299 11300 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.