@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Jag hade en jätte rolig dröm i natt xD jag drömde att jag, Minidjuret och Kossanberta skulle hålla ett hp konvent där vi skulle rida och åka luftballong xD jag älskade det eftersom typ ingen kunde rida xD jag satt på min häst och skrattade så underbart xD jag hade i och för sig en massa andra roliga drömmar med men den var den roligaste xD HAHAHAHA! Åh, vad underbart det låter ♥ Alltså... Jag kan ju inte rida, så rätt verklighetstrogen var ju drömmen faktiskt! Dock kan jag ju sitta upp i sadeln LIKE A PRO. 9 mar, 2013 16:42 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Är det någon som har några tänkvärda citat av Joakim von Anka på lager? Håller på med ett kollage och behöver några fler
9 mar, 2013 16:50 |
|
Borttagen
|
Har haft en trevlig stund med Obliviate_. Vi har kelat med katten och spelat spel ^_^ Det var roligt.
9 mar, 2013 16:55 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har haft en trevlig stund med Obliviate_. Vi har kelat med katten och spelat spel ^_^ Det var roligt. Fast kische gillade inte mig så mkt tror jag 9 mar, 2013 16:57 |
|
madeleinegranger
Elev |
9 mar, 2013 17:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Har haft en trevlig stund med Obliviate_. Vi har kelat med katten och spelat spel ^_^ Det var roligt. Fast kische gillade inte mig så mkt tror jag Fast hon gillade dig tills jag kom och störde 9 mar, 2013 17:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: JAG MED! ♥♥♥♥♥ 9 mar, 2013 17:09 |
|
M4L13
Elev |
nu har jag kommit hem från melodifestivalsfinalgenrepet :'3
det var så jävla mycket roligare än jag trodde det skulle va omg det var så kul
9 mar, 2013 17:09 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av M4L13: nu har jag kommit hem från melodifestivalsfinalgenrepet :'3 det var så jävla mycket roligare än jag trodde det skulle va omg det var så kul juste du är i sthlm ONE FUCKING YEAR AGO
9 mar, 2013 17:20 |
|
Ginny00
Elev |
Hoppas gästerna kommer snart så att jag får annat att tänka på. Eller ja, något att tänka på som inte är dåligt för jag är så mottaglig just nu känner jag. Dx
9 mar, 2013 17:20 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen