@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
9 mar, 2013 13:46 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Fröken Operfekt: visst låter det som ett roligt konvent xD Skrivet av Cara Riddle: Jag hade en jätte rolig dröm i natt xD jag drömde att jag, Minidjuret och Kossanberta skulle hålla ett hp konvent där vi skulle rida och åka luftballong xD jag älskade det eftersom typ ingen kunde rida xD jag satt på min häst och skrattade så underbart xD jag hade i och för sig en massa andra roliga drömmar med men den var den roligaste xD ååååå jag skulle LUNGT komma på det HP konventet! jaa fast jag kan inte rida.. XD
9 mar, 2013 13:49 |
|
Cara Riddle
Elev |
haha lr hur xD haha hade varit så jävla rolgit xD
Skrivet av Fröken Operfekt: man kan lära sig Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Fröken Operfekt: visst låter det som ett roligt konvent xD Skrivet av Cara Riddle: Jag hade en jätte rolig dröm i natt xD jag drömde att jag, Minidjuret och Kossanberta skulle hålla ett hp konvent där vi skulle rida och åka luftballong xD jag älskade det eftersom typ ingen kunde rida xD jag satt på min häst och skrattade så underbart xD jag hade i och för sig en massa andra roliga drömmar med men den var den roligaste xD ååååå jag skulle LUNGT komma på det HP konventet! jaa fast jag kan inte rida.. XD ![]()
9 mar, 2013 13:57 |
|
Hp Luna
Elev |
9 mar, 2013 14:03 |
|
Pixie
Elev |
9 mar, 2013 14:14 |
|
Dramione99
Elev |
Herregud, Först Starstruck, nu Geek Charming ... jag gråter över Disney-filmer i High School-stil, hehe ... eh, ja. Det är något omormalt över mig, jag vet.
9 mar, 2013 14:26 |
|
Solkatten
Elev |
MELLO IKVÄLL!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 mar, 2013 14:32 |
|
Dramione99
Elev |
Yeah! Heja Yohio!
9 mar, 2013 14:34 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 mar, 2013 14:36 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Solkatten: Om svenskarna röstar på honom, istället för typ Ralf och Robin, hehe. (tog bara dem som exempel för att jag själv inte gillar deras låtar så värst!)9 mar, 2013 14:43 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen