@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Läser hela tiden: "Gillar du att bli spolad" istället för spoilad, i den tråden =)
=) - just like themarauder 9 mar, 2013 11:59 |
|
Pixie
Elev |
min kompis har tydligen haft en "hemlig blogg", men haha jag hittade den direkt.. inte så svårt om man kommenterar de flesta bloggar.. eh
9 mar, 2013 12:03 |
|
Hp Luna
Elev |
Skrivet av Pixie: min kompis har tydligen haft en "hemlig blogg", men haha jag hittade den direkt.. inte så svårt om man kommenterar de flesta bloggar.. eh Haha hittade min systers lätt med =) Min tumblr
9 mar, 2013 12:08 |
|
Ginny00
Elev |
Var nyss nere på stan och gjorde ärenden i vårsolen ♥
9 mar, 2013 12:11 |
|
LolFeelings
Elev |
Hm. Jag har inte mycket pengar - ska jag köpa ett spel eller ska jag köpa några böcker för att överleva vecka 12? ._.
9 mar, 2013 12:19 |
|
Obliviate_
Elev |
Ska snart åka hem till LadyCharlotta och poke;a på henne :3
9 mar, 2013 12:26 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
Skrivet av Dramione99: Skrivet av Pixie: Skrivet av Dramione99: Jag älskar Jennifer Lawrence. Jag såg hennes tacktal från Oscars-galan nyss, efter att hon föll. Hon är fantastisk. Jag beundrar henne. ♥ ![]() Ja, du med, Jen! Alltså, först älskade jag Jennifer Lawrence, hon är rolig samt en bra skådis! Men sen tappade jag lite av det när jag läste att hon har sagt att man ska ha former och inte vara smal osv. Man kan inte bestämma över sin kropp så mycket. Nej, man kan ju inte rå för hur man ser ut. Men jag tycker ändå att hon verkar ha en väldigt sund inställning till livet och kroppen. Jag tror itne direkt att hon menade att det var fel att vara smal. mer för att övertyga andra "normal" med former om att de inte skulle behöva banta. asså, nu menar jag inte att man inte är normal när man ÄR smal. Men ja. Jag har inte läst det du syftar på, tror jag. Så jag kan ju ha helt fel. JAG gillar henne. jag läste också det där.. Blev sjukt arg på henne då eftersom jag själv är ganska smal.. men sedan läste jag någon annan stanns att någon i hennes familj (typ kusin?) hade dött av att hon inte åt något. Typ en bantning som spårade ut och så så jag tror att hon bara försöker få folk att inte banta. (som Dramione99 sa.
9 mar, 2013 12:28 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag hade en jätte rolig dröm i natt xD jag drömde att jag, Minidjuret och Kossanberta skulle hålla ett hp konvent där vi skulle rida och åka luftballong xD
jag älskade det eftersom typ ingen kunde rida xD jag satt på min häst och skrattade så underbart xD jag hade i och för sig en massa andra roliga drömmar med men den var den roligaste xD ![]()
9 mar, 2013 12:31 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Jag hade en jätte rolig dröm i natt xD jag drömde att jag, Minidjuret och Kossanberta skulle hålla ett hp konvent där vi skulle rida och åka luftballong xD jag älskade det eftersom typ ingen kunde rida xD jag satt på min häst och skrattade så underbart xD jag hade i och för sig en massa andra roliga drömmar med men den var den roligaste xD ååååå jag skulle LUNGT komma på det HP konventet!
9 mar, 2013 12:32 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Fröken Operfekt: visst låter det som ett roligt konvent xDSkrivet av Cara Riddle: Jag hade en jätte rolig dröm i natt xD jag drömde att jag, Minidjuret och Kossanberta skulle hålla ett hp konvent där vi skulle rida och åka luftballong xD jag älskade det eftersom typ ingen kunde rida xD jag satt på min häst och skrattade så underbart xD jag hade i och för sig en massa andra roliga drömmar med men den var den roligaste xD ååååå jag skulle LUNGT komma på det HP konventet! ![]()
9 mar, 2013 12:33 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen