@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: (nu höll jag på att ändra ditt inlägg ÅH MATILDA VARFÖR)Igår på tunnelbanan såg jag en person som var sjukt lik scarhead o.o omg men det var definitivt inte jag för här jag bor finns inga tunnelbanor haha men omg 9 mar, 2013 10:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: hahahahahaha åh nyss ringde det på dörren och pappa öppnade. det första man hörde var "Du vet väl om att det finns en man som har dött för oss alla?" pappa was like ![]() then the girl said "han hette jesus" pappa was like ahaaaa "Tänk om du hade en vän... som dog för dig. Vad skulle du tänka då?" "Eeeh.." *flickan började läsa ur biblen* jag fattar inte riktigt vart hon ville komma Antar att ni ska konvertera till jehovas vittnen? Edit; alltså, det var det hon ville mabye, haha, men hon bara läste och stack xD Antagligen första dagen "på jobbet" ;D Glömde dela ut saker antagligen 0.0 9 mar, 2013 10:58 |
|
Obliviate_
Elev |
Läste ab. Några jävla snorungar som har slängt in en katt i en tvättmaskin och kört grovtvättprogrammet.
Katten fick senare avlivas. Allvarligt, det finns inget straff på hela denna jord som är tillräckligt hårt straff för vad dom har gjort. Jag blir så jävla förbannad.. 9 mar, 2013 11:09 |
|
Pixie
Elev |
9 mar, 2013 11:12 |
|
LolFeelings
Elev |
9 mar, 2013 11:38 |
|
Dramione99
Elev |
Jag älskar Jennifer Lawrence. Jag såg hennes tacktal från Oscars-galan nyss, efter att hon föll. Hon är fantastisk. Jag beundrar henne. ♥
![]() Ja, du med, Jen! 9 mar, 2013 11:39 |
|
Hp Luna
Elev |
9 mar, 2013 11:41 |
|
themarauder
Lärare |
9 mar, 2013 11:44 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Dramione99: Jag älskar Jennifer Lawrence. Jag såg hennes tacktal från Oscars-galan nyss, efter att hon föll. Hon är fantastisk. Jag beundrar henne. ♥ ![]() Ja, du med, Jen! Alltså, först älskade jag Jennifer Lawrence, hon är rolig samt en bra skådis! Men sen tappade jag lite av det när jag läste att hon har sagt att man ska ha former och inte vara smal osv. Man kan inte bestämma över sin kropp så mycket.
9 mar, 2013 11:47 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Dramione99: Jag älskar Jennifer Lawrence. Jag såg hennes tacktal från Oscars-galan nyss, efter att hon föll. Hon är fantastisk. Jag beundrar henne. ♥ ![]() Ja, du med, Jen! Alltså, först älskade jag Jennifer Lawrence, hon är rolig samt en bra skådis! Men sen tappade jag lite av det när jag läste att hon har sagt att man ska ha former och inte vara smal osv. Man kan inte bestämma över sin kropp så mycket. Nej, man kan ju inte rå för hur man ser ut. Men jag tycker ändå att hon verkar ha en väldigt sund inställning till livet och kroppen. Jag tror itne direkt att hon menade att det var fel att vara smal. mer för att övertyga andra "normal" med former om att de inte skulle behöva banta. asså, nu menar jag inte att man inte är normal när man ÄR smal. Men ja. Jag har inte läst det du syftar på, tror jag. Så jag kan ju ha helt fel. JAG gillar henne. 9 mar, 2013 11:54 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen