Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11290 11291 11292 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Obliviate_
Elev

Avatar


Hela livet är skumt just nu...

hoppas på förbättring.

9 mar, 2013 00:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Hela livet är skumt just nu...

hoppas på förbättring.[/quote

9 mar, 2013 00:09

Solkatten
Elev

Avatar


Haha, mitt skrivbord på datorn är verkligen helt fullt. Får inte plats med något mer. Hm, kanske borde rensa och lägga sakerna i mappar?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

9 mar, 2013 00:10

Borttagen

Avatar


....jag visste inte att min bror spelade min favorit låt på datorn.... sover inte han?

9 mar, 2013 08:12

Petra Hyrrot
Elev

Avatar


Jag har visst gått i sömnen inatt!!!! Pinigt! Vi hade "övernattningsgäster" oxxå...

HUFFELPUFF POWER HÄR! :D

9 mar, 2013 08:50

Ginny00
Elev

Avatar


Har drömt så konstiga saker inatt att jag inte ens vet om jag faktiskt sovit..

9 mar, 2013 09:23

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Borttagen:
Jag och mina tre kompisar igår:
''Vill ni se oss dansa?'' säger en ut av mina kompisar
''Kan ni dansa?'' Säger jag och min andra kompisa.
''Ja. Kolla'' Säger de i kör.
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F3249319f0b0c3a8b4df2a6713103a465%2Ftumblr_mj1fjoB1Su1r5aofoo1_500.gif

Jag och min kompis:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lzn0l4fy1c1qhdxt5o1_500.gif

9 mar, 2013 09:38

TacosPanda
Elev

Avatar


Godmorgon! Nån som vet vad den här symbolen betyder? Den har med hinduism att göra tror jag
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F37695530%2F0972d439cbceff06156d5c5ae31fae02_large.jpg

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lr9djagCkS1qefafr.gif

9 mar, 2013 09:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:


Jag är med där 8DDDDDDDDD


Ser några av mina klasskompisar där haha
Vilka då?


Hon i blå tröja går i min klass medan typ två andra har jag bara musik med(börjar i samma klass nästa år )
Ellen? o.o


Japp, Ellen. Hon går i min klass
Owmajjgadd, då går du på skolan bredvid min? :0

Om du går på NLV så jaa. Är det du som brukar gå omkring med en "I love mugglis" tröja?
Jaaaa ♥ men omg varför har du inte sagt hej eller något? D: Nämen jag måste träffa dig ok?

9 mar, 2013 09:47

Borttagen

Avatar


Nu ska jag platta håret!

9 mar, 2013 09:50

1 2 3 ... 11290 11291 11292 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.