@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
8 mar, 2013 23:08 |
|
Caius
Elev |
Jahaja... Har så gott som fixat klart majoirteten av allt som ska fixas till layouten på hemsidan nu... Bara kvar att välja ut och redigera alla fotografier som ska in på den nu... Sedan är den "good to go" att visas för världen än en gång...
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 8 mar, 2013 23:08 |
|
Pixie
Elev |
8 mar, 2013 23:10 |
|
Ginny00
Elev |
Godnaaaaaatt.
8 mar, 2013 23:19 |
|
Pixie
Elev |
8 mar, 2013 23:20 |
|
Caius
Elev |
Antar att jag ska gå till sängs nu.... Tänker ju sy resten av helgen så jag hinner klart med åtminstone hälften av kläderna till min kommande cosplay. Så då vill man ju gärna orka med det också... Och om jag känner mig själv rätt kommer jag att sy som en snigel som vanligt och mest troligt inte ens hinna klart med allt ändå...
Så jaja, godnatt människor. Stanna inte uppe hela natten för då kan jag säga till min käre vän vitface att göra er besök så hen tvingar er att gå i sängs genom att skrämma skiten ur er (vitface är duktig på det). Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 8 mar, 2013 23:21 |
|
Ginny00
Elev |
(jag håller med dig om sminket förresten, tråkigaste som finns!! Dx)
8 mar, 2013 23:22 |
|
Pixie
Elev |
8 mar, 2013 23:25 |
|
Borttagen
|
Internet är såååå segt >_>
8 mar, 2013 23:31 |
|
Pixie
Elev |
http://www.dafont.com/dalek.font
alltså funderar på att ladda ner denna enbart för namnet och symbolen för §
8 mar, 2013 23:31 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen