Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
JAG HAR TRÄFFAT YOHIO. JAG HAR KRAMAT YOHIO.
AAAAAH ♥ 28 sep, 2013 23:57 |
|
Borttagen
|
Det här var en bra dag.
En helt underbart bra dag, om man bortser från lite smådetaljer hahaha. Är alldeles trött för att uttrycka mig längre än så, men åh. Jag är glad. Riktigt glad. Utan någon särskilt stor anledning. Det är skönt. Får hålla tummarna för att det håller i sig! Good night, readers, good night. (eyyyooo night vale anyone? no? ok.) 29 sep, 2013 02:07 |
|
themarauder
Lärare |
Just nu känns allting väldigt bra =)
haft en mysig dag med mig själv, som slutade med att jag var social och hade roligt. Och så fick jag en bra promenad! =) - just like themarauder 29 sep, 2013 04:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av SevLoveer: Jag är deprimerad hela tiden för att jag är trans...klarar inte av att vara så himla glad hela tiden och varför säger folk att jag ska va glad till mig, när det är klart att jag inte är glad? Världens värsta känsla.. Har du pratat med någon om det? Kurator, psykolog? Så att du kanske får utredning på det? 29 sep, 2013 11:55 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
29 sep, 2013 16:09 |
|
SevLoveer
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av SevLoveer: Jag är deprimerad hela tiden för att jag är trans...klarar inte av att vara så himla glad hela tiden och varför säger folk att jag ska va glad till mig, när det är klart att jag inte är glad? Världens värsta känsla.. Har du pratat med någon om det? Kurator, psykolog? Så att du kanske får utredning på det? Är alldeles för feg för att göra något sådant
29 sep, 2013 16:26 |
|
Millson Lovegood
Elev |
hur kan man gilla one direction OCH pirece the veil liksom wtf de är så sjukt olika????? hur kan man ha de två helt olika banden som favorit band? hur?
oj gud vilken idiot jag låter som... men om ni har hört talas om båda banden så undrar jag hur ni tänker??
29 sep, 2013 17:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Millson Lovegood: hur kan man gilla one direction OCH pirece the veil liksom wtf de är så sjukt olika????? hur kan man ha de två helt olika banden som favorit band? hur? oj gud vilken idiot jag låter som... men om ni har hört talas om båda banden så undrar jag hur ni tänker?? Jag läser fantasy men också mycket självbiografier. Inget konstigt att gilla olika genrer inom musik, det är nog vanligare att man BARA håller sig till en. 29 sep, 2013 17:41 |
|
Myling
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Millson Lovegood: hur kan man gilla one direction OCH pirece the veil liksom wtf de är så sjukt olika????? hur kan man ha de två helt olika banden som favorit band? hur? oj gud vilken idiot jag låter som... men om ni har hört talas om båda banden så undrar jag hur ni tänker?? Jag läser fantasy men också mycket självbiografier. Inget konstigt att gilla olika genrer inom musik, det är nog vanligare att man BARA håller sig till en. Jag lyssnar på allt från pojkband (typ Savage Garden) till Black Metal (typ Watain) och tycker inte det är särskilt konstigt. Att bara lyssna på EN sorts musik tycker jag däremot är helkorkat, då missar man så mycket 29 sep, 2013 18:48 |
|
themarauder
Lärare |
29 sep, 2013 18:57 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen