Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11288 11289 11290 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:


Jag är med där 8DDDDDDDDD


Ser några av mina klasskompisar där haha
Vilka då?


Hon i blå tröja går i min klass medan typ två andra har jag bara musik med(börjar i samma klass nästa år )
Ellen? o.o


Japp, Ellen. Hon går i min klass
Owmajjgadd, då går du på skolan bredvid min? :0

8 mar, 2013 22:33

Ginny00
Elev

Avatar


Mannagrynsgröten blev rätt misslyckad xD

8 mar, 2013 22:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Mannagrynsgröten blev rätt misslyckad xD
Vadådå? :3

8 mar, 2013 22:38

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Mannagrynsgröten blev rätt misslyckad xD
Vadådå? :3
den blev jättejättelös..

8 mar, 2013 22:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Mannagrynsgröten blev rätt misslyckad xD
Vadådå? :3
den blev jättejättelös..
Jaha ^^

8 mar, 2013 22:41

Borttagen

Avatar

+1


"Vart kan jag sätta mina nya klistermärken? ...
... OH EN KATT... eh, nej, inte bra idé" >_<

8 mar, 2013 22:45

Borttagen

Avatar


Fick reda på att man skulle använda shampoo i hårbotten (för det är ju oftast där det blir fettigt), och balsam i topparna. Jag provade det och det var nog det bästa som jag gjort. Har inte fått fettigt hår på 3 dagar. Brukar vanligtvis få jättefettigt hår efter redan 2 dagar. woho : D

8 mar, 2013 22:54

Pixie
Elev

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F53786739%2F574994_468539099867453_188016250_n_large.jpg

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

8 mar, 2013 22:54

Borttagen

Avatar


Ska läsa min nya bok nu 8DDD

8 mar, 2013 22:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:


Jag är med där 8DDDDDDDDD


Ser några av mina klasskompisar där haha
Vilka då?


Hon i blå tröja går i min klass medan typ två andra har jag bara musik med(börjar i samma klass nästa år )
Ellen? o.o


Japp, Ellen. Hon går i min klass
Owmajjgadd, då går du på skolan bredvid min? :0

Om du går på NLV så jaa. Är det du som brukar gå omkring med en "I love mugglis" tröja?

8 mar, 2013 23:08

1 2 3 ... 11288 11289 11290 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.