@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Pixie: It’s Friday, Friday I have halsont on friday aj aj, aj aj (uuhh) aj aj’, aj aj’ (uuhh) ew, ew, ew, ew Lookin’ forward to be friskare Vi kan sjunga den här i kör jag vet!! är värsta låtskrivaren liksom BASERAD PÅ EN VERKLIG HÄNDELSE (händer fortfarande : /////)
8 mar, 2013 19:37 |
|
Borttagen
|
8 mar, 2013 19:52 |
|
Borttagen
|
8 mar, 2013 19:54 |
|
Borttagen
|
8 mar, 2013 19:59 |
|
Borttagen
|
8 mar, 2013 20:00 |
|
Rymdkonungen
Elev |
8 mar, 2013 20:05 |
|
Neeyum
Elev |
holy shit yes jag äger 8 mar, 2013 20:24 |
|
Borttagen
|
vill någon vara med i mitt rollspel?
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=30645&page=1#p1883382 8 mar, 2013 20:27 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
Gav precis min dator ett peddo- smail xD
Jag är lite konstig, okej? Orkar inte vara normal just nu ;D http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 8 mar, 2013 20:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dilly Weasley: Geografi. Är roligare än biologi. Skulle nog säga att inget ämne är särskilt roligt... Och jag suger verkligen på Geografi. Vart är det Skåne ligger nu igen? Jag vet många länder i Europa tack vare ESC. Yeah, I'm pretty much sucks at it. Jag har ingen som helst aning om vart de ligger. ... åh jag längtar verkligen inte till Geografi provet Ha, en gång hade vi prov där vi fick två papper på en karta på varje papper där vi skulle sätta rätt land (länderna stod på pappret) till rätt nummer och jag hade rätt på alla. Kommer dock inte ihåg om jag fick rätt på båda kartorna men i alla fall en. Och det var typ tio länder på varje. 8D Då borde du ju vara glad 8 mar, 2013 20:47 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen