Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11284 11285 11286 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Petra Hyrrot
Elev

Avatar


Jag håller med^^ det är så irriterande!!

HUFFELPUFF POWER HÄR! :D

8 mar, 2013 18:42

Elma00
Elev

Avatar


Jag har precis märkt att de flesta mugglisarna som betyder mycket för mig är gryffindorare. Och nästan ingen från Slytherin...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6ozw26eZQ1rysfeao1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc5c3b8f2acb55bb98ae5a32ef2043ab8%2Ftumblr_nc5ejdKuBL1t971s5o1_500.gif

8 mar, 2013 18:45

Dramione99
Elev

Avatar


Jag ska göra matte snart, tror jag.

8 mar, 2013 19:04

Pixie
Elev

Avatar

+1


i min skola finns det en i ettan som ser ut som Celebikai fast liten!!
hon är alltid glad och rolig, även om jag typ aldrig träffar henne!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

8 mar, 2013 19:05

Ginny00
Elev

Avatar


Nu har jag lagat soppa till hela familjen då både mamma och bror är jätteförkylda. Den var omtyckt hos mamma i alla fall, min bror är fruktansvärt ointresserad och likgiltig gällande mat.

Och ja, soppa man gör från grunden.

Önskar bara att jag kunde sluta känna mig så deppig. Blir alltid så när jag inte kan hållas ordentligt sysselsatt och när jag är den enda som inte är trött eller sjuk. Egentligen har jag väl saker att göra, men det får vänta för hela helgen kommer väl vara såhär..

8 mar, 2013 19:07

Caius
Elev

Avatar


Hoppas att jag aldrig behöver vara så här jävla förbannad igen... Jag gillar inte att vara förbannad...

Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha.

8 mar, 2013 19:13

Ginny00
Elev

Avatar


Jag önskar jag hade kunnat vara hos några roliga kompisar och spela wii eller bordspel eller något. Inte bara sitta här..

8 mar, 2013 19:15

Borttagen

Avatar


VARFÖR FÖDDES JAG TILL EN FANGIRL
DET GÖR ONT ATT FANGIRLA FÖR MYCKET


mwähähähähähähää

8 mar, 2013 19:28

Pixie
Elev

Avatar

+1


It’s Friday, Friday
I have halsont on friday

aj aj, aj aj (uuhh)
aj aj’, aj aj’ (uuhh)
ew, ew, ew, ew
Lookin’ forward to be friskare

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

8 mar, 2013 19:33

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Pixie:
It’s Friday, Friday
I have halsont on friday

aj aj, aj aj (uuhh)
aj aj’, aj aj’ (uuhh)
ew, ew, ew, ew
Lookin’ forward to be friskare

Vi kan sjunga den här i kör jättefin!! mycket bra text!!

8 mar, 2013 19:35

1 2 3 ... 11284 11285 11286 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.