@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
malcolmadela
Elev |
8 mar, 2013 17:35 |
|
Borttagen
|
Har varit ute i iskall väder och fotat med syrran, sedan kom in och dryck härlig söt chokladmjölk! Kommer antagligen se på något awesome film (HP HP HP HP HP!!) och äta godsaker godsaker!
Igår hade jag härligt: Åt pizza och efterrätt var Brownies med chokladmjölk! Hoppas det blir lika härligt idag också! 8 mar, 2013 17:40 |
|
Caius
Elev |
Jag vill seriöst döda någon............... Ok, jag är inte deprimerad idag.... Jag är bara fly förbannad....... Någon jävel är skyldig mig pengar för tur och retur till och från Uppsala.......
Och någons rykte ska jag fan förstöra om det så är det sista jag gör så ingen annan stackare råkar ut för samma sak som jag och en till gjorde idag..... Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 8 mar, 2013 17:42 |
|
Ginny00
Elev |
Har ont i halsen igen och igensnorad näsa. ORKAR INTEEEEE
8 mar, 2013 17:43 |
|
joel9324
Elev |
8 mar, 2013 17:45 |
|
Borttagen
|
jag har tråååååååååååååååååååååååååååååååååååååååkigt
8 mar, 2013 17:45 |
|
Pixie
Elev |
8 mar, 2013 17:47 |
|
Borttagen
|
She's not afraid - Tumblr edition:
shes not afraid of getting post limit shes not afraid of blogging wild how come she’s so afraid of going outside 8 mar, 2013 17:51 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av joel9324: Känner typ att jag ska göra samma sak, xD. Det känns sjukt behövligt efter veckan, haha ... ikväll ska jag typ inte göra något. bara äta sötsaker och se film ♥ 8 mar, 2013 18:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: GOODI GOODI ♥ är glad, fick inte hjärnsläpp på matteprovet och kändes bra på SO-provet också ja, ♥ bra när det känns bra♥ 8 mar, 2013 18:18 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen