@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
herpaderp. Framme i borlänge efter en väldigt lång, krånglig och försenad resa.
8 mar, 2013 16:43 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det var datron som rättade.. aha...XD HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 8 mar, 2013 16:44 |
|
Borttagen
|
Fick panik och skyndade mig att ändra 8 mar, 2013 16:45 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Solkatten: Visst är det hemskt! Till och med de oseriösastw killarna i min klass blev chockade...Skrivet av LauraTree: Idag kom det några överlevande från Andra Världskriget och berättade om hur de överlevde förintelsen. Och kan ni fatta vad nazisterna gjorde med 6 miljoner judar?! De slängde spädbarn i isvakar, kastade fjortonåringar levande i brinnande olja, för varje sårad soldat skulle det dödas 50 judar och för varje död soldat 100, dessutom fick de gräva sina egna gravar, långa diken som de sedan fick stå som måltavlor på. Att man gasade ihjäl folk var också vanligt. 6 miljonerjudar (till största delen). Det är så hemskt att man inte kan förstå. Och det finns människor idag som har bevittnat sånt här. Vi har också fått besök av en jude som berättade hur de kom ifrån Koncentrationslägret... 8 mar, 2013 16:45 |
|
Ginny00
Elev |
Det är sool ute!! Och nästan varmt.
..tyvärr är mamma jätteförkyld så vi kommer inte kunna göra något under helgen typ. Jag har i alla fall varit och handlat xD 8 mar, 2013 16:46 |
|
Pixie
Elev |
8 mar, 2013 16:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Solkatten: Visst är det hemskt! Till och med de oseriösastw killarna i min klass blev chockade... Skrivet av LauraTree: Idag kom det några överlevande från Andra Världskriget och berättade om hur de överlevde förintelsen. Och kan ni fatta vad nazisterna gjorde med 6 miljoner judar?! De slängde spädbarn i isvakar, kastade fjortonåringar levande i brinnande olja, för varje sårad soldat skulle det dödas 50 judar och för varje död soldat 100, dessutom fick de gräva sina egna gravar, långa diken som de sedan fick stå som måltavlor på. Att man gasade ihjäl folk var också vanligt. 6 miljonerjudar (till största delen). Det är så hemskt att man inte kan förstå. Och det finns människor idag som har bevittnat sånt här. Vi har också fått besök av en jude som berättade hur de kom ifrån Koncentrationslägret... Det får mig att må illa...Det är så hemskt... 8 mar, 2013 16:48 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja, helt sjukt. Hur tänkte de liksom???Skrivet av LauraTree: Skrivet av Solkatten: Visst är det hemskt! Till och med de oseriösastw killarna i min klass blev chockade... Skrivet av LauraTree: Idag kom det några överlevande från Andra Världskriget och berättade om hur de överlevde förintelsen. Och kan ni fatta vad nazisterna gjorde med 6 miljoner judar?! De slängde spädbarn i isvakar, kastade fjortonåringar levande i brinnande olja, för varje sårad soldat skulle det dödas 50 judar och för varje död soldat 100, dessutom fick de gräva sina egna gravar, långa diken som de sedan fick stå som måltavlor på. Att man gasade ihjäl folk var också vanligt. 6 miljonerjudar (till största delen). Det är så hemskt att man inte kan förstå. Och det finns människor idag som har bevittnat sånt här. Vi har också fått besök av en jude som berättade hur de kom ifrån Koncentrationslägret... Det får mig att må illa...Det är så hemskt... 8 mar, 2013 16:51 |
|
Borttagen
|
rensade just min inkorg ^^ 59 sidor
8 mar, 2013 16:57 |
|
Borttagen
|
8 mar, 2013 17:02 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen