Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
SevLoveer
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av SevLoveer: Jag är deprimerad hela tiden för att jag är trans...klarar inte av att vara så himla glad hela tiden och varför säger folk att jag ska va glad till mig, när det är klart att jag inte är glad? Deprimerad för att folk inte kan acceptera att du är trans(sexuell?) (vestit?) Transsexuell. Jag har inte berättat för någon om det för jag är rädd att jag ska svika någon.Jag är bara 14 år så jag kan inte direkt göra något åt det
28 sep, 2013 20:09 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av SevLoveer: Jag är deprimerad hela tiden för att jag är trans...klarar inte av att vara så himla glad hela tiden och varför säger folk att jag ska va glad till mig, när det är klart att jag inte är glad? Deprimerad för att folk inte kan acceptera att du är trans(sexuell?) (vestit?) Transsexuell. Jag har inte berättat för någon om det för jag är rädd att jag ska svika någon.Jag är bara 14 år så jag kan inte direkt göra något åt det Jag vet inte hur man kan hjälpa dig men jag vet hur det känns! Tyvärr vet jag inte vad man kan göra åt det!
28 sep, 2013 20:16 |
|
SevLoveer
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av SevLoveer: Jag är deprimerad hela tiden för att jag är trans...klarar inte av att vara så himla glad hela tiden och varför säger folk att jag ska va glad till mig, när det är klart att jag inte är glad? Deprimerad för att folk inte kan acceptera att du är trans(sexuell?) (vestit?) Transsexuell. Jag har inte berättat för någon om det för jag är rädd att jag ska svika någon.Jag är bara 14 år så jag kan inte direkt göra något åt det Jag vet inte hur man kan hjälpa dig men jag vet hur det känns! Tyvärr vet jag inte vad man kan göra åt det! Läste precis på din profil att du är 12 år. När jag var 12 år så visste jag inte ens vad transsexuell var så du måste va en smart person. Hoppas jag. Du är väl inte en sån jobbig 12-åring som bara går runt och bryr sig om swag va?
28 sep, 2013 20:23 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av SevLoveer: Jag är deprimerad hela tiden för att jag är trans...klarar inte av att vara så himla glad hela tiden och varför säger folk att jag ska va glad till mig, när det är klart att jag inte är glad? Deprimerad för att folk inte kan acceptera att du är trans(sexuell?) (vestit?) Transsexuell. Jag har inte berättat för någon om det för jag är rädd att jag ska svika någon.Jag är bara 14 år så jag kan inte direkt göra något åt det Jag vet inte hur man kan hjälpa dig men jag vet hur det känns! Tyvärr vet jag inte vad man kan göra åt det! Läste precis på din profil att du är 12 år. När jag var 12 år så visste jag inte ens vad transsexuell var så du måste va en smart person. Hoppas jag. Du är väl inte en sån jobbig 12-åring som bara går runt och bryr sig om swag va? Okej, inte för att skryta, men jag är rätt smart enligt mig själv Eh, jag känner mig korkad som frågar, men vad är swag? Jag hittar ingen bra beskrivning på google...
28 sep, 2013 20:28 |
|
SevLoveer
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av SevLoveer: Jag är deprimerad hela tiden för att jag är trans...klarar inte av att vara så himla glad hela tiden och varför säger folk att jag ska va glad till mig, när det är klart att jag inte är glad? Deprimerad för att folk inte kan acceptera att du är trans(sexuell?) (vestit?) Transsexuell. Jag har inte berättat för någon om det för jag är rädd att jag ska svika någon.Jag är bara 14 år så jag kan inte direkt göra något åt det Jag vet inte hur man kan hjälpa dig men jag vet hur det känns! Tyvärr vet jag inte vad man kan göra åt det! Läste precis på din profil att du är 12 år. När jag var 12 år så visste jag inte ens vad transsexuell var så du måste va en smart person. Hoppas jag. Du är väl inte en sån jobbig 12-åring som bara går runt och bryr sig om swag va? Okej, inte för att skryta, men jag är rätt smart enligt mig själv Eh, jag känner mig korkad som frågar, men vad är swag? Jag hittar ingen bra beskrivning på google... Om du kan engelska så är det här en bra förklaring : http://www.urbandictionary.com/define.php?term=swAG
28 sep, 2013 20:32 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av SevLoveer: Jag är deprimerad hela tiden för att jag är trans...klarar inte av att vara så himla glad hela tiden och varför säger folk att jag ska va glad till mig, när det är klart att jag inte är glad? Deprimerad för att folk inte kan acceptera att du är trans(sexuell?) (vestit?) Transsexuell. Jag har inte berättat för någon om det för jag är rädd att jag ska svika någon.Jag är bara 14 år så jag kan inte direkt göra något åt det Jag vet inte hur man kan hjälpa dig men jag vet hur det känns! Tyvärr vet jag inte vad man kan göra åt det! Läste precis på din profil att du är 12 år. När jag var 12 år så visste jag inte ens vad transsexuell var så du måste va en smart person. Hoppas jag. Du är väl inte en sån jobbig 12-åring som bara går runt och bryr sig om swag va? Okej, inte för att skryta, men jag är rätt smart enligt mig själv Eh, jag känner mig korkad som frågar, men vad är swag? Jag hittar ingen bra beskrivning på google... Om du kan engelska så är det här en bra förklaring : http://www.urbandictionary.com/define.php?term=swAG Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av SevLoveer: Jag är deprimerad hela tiden för att jag är trans...klarar inte av att vara så himla glad hela tiden och varför säger folk att jag ska va glad till mig, när det är klart att jag inte är glad? Deprimerad för att folk inte kan acceptera att du är trans(sexuell?) (vestit?) Transsexuell. Jag har inte berättat för någon om det för jag är rädd att jag ska svika någon.Jag är bara 14 år så jag kan inte direkt göra något åt det Jag vet inte hur man kan hjälpa dig men jag vet hur det känns! Tyvärr vet jag inte vad man kan göra åt det! Läste precis på din profil att du är 12 år. När jag var 12 år så visste jag inte ens vad transsexuell var så du måste va en smart person. Hoppas jag. Du är väl inte en sån jobbig 12-åring som bara går runt och bryr sig om swag va? Okej, inte för att skryta, men jag är rätt smart enligt mig själv Eh, jag känner mig korkad som frågar, men vad är swag? Jag hittar ingen bra beskrivning på google... Om du kan engelska så är det här en bra förklaring : http://www.urbandictionary.com/define.php?term=swAG Vad jag förstod av det så stod det att swag betydde att man var gay i hemlighet, men nej, jag är inte det. Jag har inget emot de som är det, men jag är det inte själv.
28 sep, 2013 20:37 |
|
SevLoveer
Elev |
28 sep, 2013 20:40 |
|
Blucher
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Vad jag förstod av det så stod det att swag betydde att man var gay i hemlighet, men nej, jag är inte det. Heh, ursäkta för att jag lägger mig i, men jag måste påpeka att swag inte har något med homosexualitet att göra direkt, utan det är en klädstil. Ser ut ungefär så här: ![]() Justin Bieber har på sistone fått en allt mer "swaggig" klädstil, så att kika in på hans instagram eller något kan också vara en god idé om man vill få reda på vad swag egentligen innebär. Såå, nu är du en onödig och ointressant kunskap rikare!
28 sep, 2013 20:55 |
|
SevLoveer
Elev |
Skrivet av Blucher: Skrivet av Fellrendión: Vad jag förstod av det så stod det att swag betydde att man var gay i hemlighet, men nej, jag är inte det. Heh, ursäkta för att jag lägger mig i, men jag måste påpeka att swag inte har något med homosexualitet att göra direkt, utan det är en klädstil. Ser ut ungefär så här: ![]() Justin Bieber har på sistone fått en allt mer "swaggig" klädstil, så att kika in på hans instagram eller något kan också vara en god idé om man vill få reda på vad swag egentligen innebär. Såå, nu är du en onödig och ointressant kunskap rikare! Nooooo why!? Det är ju kul att lura folk D:
28 sep, 2013 20:58 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Blucher: Skrivet av Fellrendión: Vad jag förstod av det så stod det att swag betydde att man var gay i hemlighet, men nej, jag är inte det. Heh, ursäkta för att jag lägger mig i, men jag måste påpeka att swag inte har något med homosexualitet att göra direkt, utan det är en klädstil. Ser ut ungefär så här: ![]() Justin Bieber har på sistone fått en allt mer "swaggig" klädstil, så att kika in på hans instagram eller något kan också vara en god idé om man vill få reda på vad swag egentligen innebär. Såå, nu är du en onödig och ointressant kunskap rikare! Okej, men jag har inte den klädstilen heller faktiskt. Och SevLoover, varför försökte du lura mig egentligen?
28 sep, 2013 20:59 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen