@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
8 mar, 2013 16:13 |
|
Borttagen
|
8 mar, 2013 16:18 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
OMG!! IMORRON MENAR JAG!! HEHE!! BÖRJAR NOG BLI LITE TRÖÖÖTT!! MEN ALLVARLIGT!! IMORRON MENAR JAG!!! OUPS!! HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 8 mar, 2013 16:20 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag är förvånad över att intervjun gick så bra ^^
nu är ju dock frågan om jag skall ta det eller inte. Jag behöver ett jobb det behöver jag, men jag tror inte jag kommer tjäna på det. Inte om jag skall räkna in kostnaderna för resan fram och tillbaka Sen är det timmanställning så jag får bara jobba när jag blir inringd. så jag sitter och undrar om det är värt det. Skriver jag på kontraktet är det för sex månader hm vad jobbigt det blev nu xD jaja hej i alla fall folk *vinkar* ![]()
8 mar, 2013 16:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Petra Hyrrot: OMG!! IMORRON MENAR JAG!! HEHE!! BÖRJAR NOG BLI LITE TRÖÖÖTT!! MEN ALLVARLIGT!! IMORRON MENAR JAG!!! OUPS!! OMG, OMG OMG OMG OMG I MOOOOORGON!!!!!! HEEEEJA YOHIO!!!!!! 8 mar, 2013 16:22 |
|
Borttagen
|
Min filkamera behöver ladda och jag vet inte var min laddare är och mina föräldrar är hemma
8 mar, 2013 16:22 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Petra Hyrrot: OMG!! IMORRON MENAR JAG!! HEHE!! BÖRJAR NOG BLI LITE TRÖÖÖTT!! MEN ALLVARLIGT!! IMORRON MENAR JAG!!! OUPS!! OMG, OMG OMG OMG OMG I MOOOOORGON!!!!!! HEEEEJA YOHIO!!!!!! OUPS, DET DÄR VAR SÅ PINSAMT!!! IMORRON, IMORRON, IMORRON, INTE IDAG, INTE IDAG!!! OMG! OMG! PINIGT!! HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 8 mar, 2013 16:25 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 8 mar, 2013 16:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Petra Hyrrot: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Petra Hyrrot: OMG!! IMORRON MENAR JAG!! HEHE!! BÖRJAR NOG BLI LITE TRÖÖÖTT!! MEN ALLVARLIGT!! IMORRON MENAR JAG!!! OUPS!! OMG, OMG OMG OMG OMG I MOOOOORGON!!!!!! HEEEEJA YOHIO!!!!!! OUPS, DET DÄR VAR SÅ PINSAMT!!! IMORRON, IMORRON, IMORRON, INTE IDAG, INTE IDAG!!! OMG! OMG! PINIGT!! YOHIO FORVER!!!!!!! 8 mar, 2013 16:26 |
|
Borttagen
|
Petra Hyrrot~kan du göra en sådan forum signatur åt mig, en sådan?
SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA!!!!!8 mar, 2013 16:26 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen