@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
"Parvati Patil"
Elev |
Jag ser på Zoe Kezako!
I’m a bit dark and twisted. 8 mar, 2013 14:56 |
|
Ginny00
Elev |
Jag stannade kvar i klassrummet en halvtimme efter slut idag. På en fredag!!! Herrejösses.
Anyways, nu är idrottslektionen planerad. 8 mar, 2013 14:58 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Funderar på att se på the perks of being a wallflower medans jag är bortrest.. Är den bra? Kan man se den online? Var? den är bra! http://swefilmer.com/ 8 mar, 2013 14:59 |
|
me.
Elev |
Hejsan, det är Ebba if someone remember me? Jag har i alla fall varit borta ett tag (sedan jul) på grund av personliga själ men jag är tillbaka nu. Jag har saknat mugglis sjukt mycket och det skulle göra en hel del om folk började prata med mig igen! Viste inte riktigt var jag skulle sätta detta men här verkade ganska bra eftersom många nog inte bryr sig
8 mar, 2013 15:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av me.: Hejsan, det är Ebba if someone remember me? Jag har i alla fall varit borta ett tag (sedan jul) på grund av personliga själ men jag är tillbaka nu. Jag har saknat mugglis sjukt mycket och det skulle göra en hel del om folk började prata med mig igen! Viste inte riktigt var jag skulle sätta detta men här verkade ganska bra eftersom många nog inte bryr sig 8 mar, 2013 15:13 |
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av me.: Välkommen tillbaka! Hejsan, det är Ebba if someone remember me? Jag har i alla fall varit borta ett tag (sedan jul) på grund av personliga själ men jag är tillbaka nu. Jag har saknat mugglis sjukt mycket och det skulle göra en hel del om folk började prata med mig igen! Viste inte riktigt var jag skulle sätta detta men här verkade ganska bra eftersom många nog inte bryr sig ![]()
8 mar, 2013 15:16 |
|
me.
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av me.: Hejsan, det är Ebba if someone remember me? Jag har i alla fall varit borta ett tag (sedan jul) på grund av personliga själ men jag är tillbaka nu. Jag har saknat mugglis sjukt mycket och det skulle göra en hel del om folk började prata med mig igen! Viste inte riktigt var jag skulle sätta detta men här verkade ganska bra eftersom många nog inte bryr sig Yep, det var jag. Är den fortfarande kvar? ![]() 8 mar, 2013 15:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av me.: Ja, men ingen använder den, du står kvar på listan XDSkrivet av Borttagen: Skrivet av me.: Hejsan, det är Ebba if someone remember me? Jag har i alla fall varit borta ett tag (sedan jul) på grund av personliga själ men jag är tillbaka nu. Jag har saknat mugglis sjukt mycket och det skulle göra en hel del om folk började prata med mig igen! Viste inte riktigt var jag skulle sätta detta men här verkade ganska bra eftersom många nog inte bryr sig Yep, det var jag. Är den fortfarande kvar? 8 mar, 2013 15:17 |
|
me.
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av me.: Ja, men ingen använder den, du står kvar på listan XD Skrivet av Borttagen: Skrivet av me.: Hejsan, det är Ebba if someone remember me? Jag har i alla fall varit borta ett tag (sedan jul) på grund av personliga själ men jag är tillbaka nu. Jag har saknat mugglis sjukt mycket och det skulle göra en hel del om folk började prata med mig igen! Viste inte riktigt var jag skulle sätta detta men här verkade ganska bra eftersom många nog inte bryr sig Yep, det var jag. Är den fortfarande kvar? Haha oki 8 mar, 2013 15:23 |
|
Solkatten
Elev |
Det verkar som att min kusins föräldrar ska skilja sig. Dock bara något jag hört.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 mar, 2013 15:34 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen