@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
stellaa
Elev |
HAHA alltså seriöst måste bli hälsosammare nu jag dör.
Dock går det åt skogen varje gång jag försöker, men nu ska jag för sjutton lyckas! Blir skönt till våren/sommarn när jag och syrran kommer ge oss ut och springa. Ska sluta äta godis, chips, dricka onyttigheter o.s.v. på vardagar och tagga ner lite med det jag äter/dricker på helgerna också. Ska börja äta mer frukt också and shit like that. Så, vekligen intressant inlägg ![]() 8 mar, 2013 14:31 |
|
Elma00
Elev |
8 mar, 2013 14:32 |
|
Borttagen
|
Jag har ont i magen, och förbannar mig själv för att jag äter så mycket kakor
8 mar, 2013 14:36 |
|
Elma00
Elev |
8 mar, 2013 14:40 |
|
Borttagen
|
En ff?
8 mar, 2013 14:41 |
|
Elma00
Elev |
8 mar, 2013 14:41 |
|
Borttagen
|
8 mar, 2013 14:43 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vad heter den? Måste läsa Här är en länk: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=26432&page=#p1592608 Men jag skulle inte säga att den är superbra, då jag skrev den för ganska länge sen.
8 mar, 2013 14:46 |
|
joel9324
Elev |
8 mar, 2013 14:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vilka då? Skrivet av Borttagen: Jag är med där 8DDDDDDDDD Ser några av mina klasskompisar där haha Hon i blå tröja går i min klass medan typ två andra har jag bara musik med(börjar i samma klass nästa år 8 mar, 2013 14:50 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen