@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
stellaa
Elev |
Åkte hem i onsdags från skolan p.g.a dödligt ont i magen, huvudvärk och allt dåligt man kan komma på.
Var hemma igår och är det även idag, har sen studiedag på måndag + helg så jag har varit hemma i nästan en vecka på måndag haha ![]() 8 mar, 2013 11:27 |
|
Elma00
Elev |
8 mar, 2013 11:30 |
|
NyTo
Elev |
8 mar, 2013 11:38 |
|
Borttagen
|
KVINNODAGEN IDAG
och fredag. thank god. 8 mar, 2013 13:00 |
|
Tvilling
Elev |
Jag gjorde en intervju för att vara med i en sak som skolan anordnar, med matte och mentorskap och sånt, och jag såg just ett mail om att jag kom med (!!) sooo that's it. WOHO. Trodde verkligen verkligen inte jag skulle komma med för min intervju blev lite failad. BUT I DID IT.
så nu ska jag fortsätta vara aktiv på svenska lektionen... ∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 8 mar, 2013 13:23 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 mar, 2013 13:24 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Dilly Weasley: Geografi. Är roligare än biologi. Haha, jag är jättefascinerad av biologi men jag tycker geografi är urtråkigt. Haha, nej men alla ämnen är ju lika bra "Hm, you must be a Weasley" 8 mar, 2013 13:44 |
|
Solkatten
Elev |
Mamma har bakat bullar. :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 mar, 2013 13:51 |
|
Borttagen
|
Today is gonna be a party because it's friday!!! Och idag är jag ledig från skolan!!
8 mar, 2013 14:13 |
|
LolFeelings
Elev |
![]() "I guess you-know-who's been using it" Mina damer och herrar, Voldemort är nu officiellt med i The Walking Dead.
8 mar, 2013 14:29 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen