@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Ginny00: Jag har en förfärlig lust att somna om och jag har ingen lust att gå till skolan då jag ligger efter nu när jag varit sjuk. Yeeay. awe, pepp pepp peeeepp cccccc: speech! 8 mar, 2013 06:30 |
|
Pixie
Elev |
8 mar, 2013 06:37 |
|
Neeyum
Elev |
http://ask.fm/vilmish
fråga mig något tack xoxo 8 mar, 2013 07:18 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Tack tack tack Skrivet av Ginny00: Jag har en förfärlig lust att somna om och jag har ingen lust att gå till skolan då jag ligger efter nu när jag varit sjuk. Yeeay. awe, pepp pepp peeeepp cccccc: Det är minus tolv och jag har strumpbyxor. Hurrayyyyh 8 mar, 2013 07:28 |
|
Obliviate_
Elev |
derpa derp deeerp!
..MÖTE om 40 minuter då. Sen går tåget straxt efter tolv opp till daaaalaaaarnaaaaa. 4 timmar på tåg is so funneh! 8 mar, 2013 08:48 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LauraTree: Idag kom det några överlevande från Andra Världskriget och berättade om hur de överlevde förintelsen. Och kan ni fatta vad nazisterna gjorde med 6 miljoner judar?! De slängde spädbarn i isvakar, kastade fjortonåringar levande i brinnande olja, för varje sårad soldat skulle det dödas 50 judar och för varje död soldat 100, dessutom fick de gräva sina egna gravar, långa diken som de sedan fick stå som måltavlor på. Att man gasade ihjäl folk var också vanligt. 6000 judar (till största delen). Det är så hemskt att man inte kan förstå. Och det finns människor idag som har bevittnat sånt här. Vi har också fått besök av en jude som berättade hur de kom ifrån Koncentrationslägret... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 mar, 2013 09:56 |
|
Borttagen
|
Jag måste tycker att det är bäst att göra matteläxan på flyget men.... BRÅK?
8 mar, 2013 09:57 |
|
MissWentz
Elev |
Min klass hade besök av en Tysk tjej i en månad.
En dag så hade vi frilufsdag och då får man välja en sport som man ska utöva den dagen. Vi valde Beach-volleyboll. För att komma till Beach-volleybollhallen var vi tvugna att gå igenom ett par skumma ställen. Hennes enda kommentar var "This looks just like Auswitch". Vi bara opps.... ![]()
8 mar, 2013 10:03 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag måste tycker att det är bäst att göra matteläxan på flyget men.... BRÅK? Just det, du är på väg till Stockholm va? Hur långt har du dit? :> "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 mar, 2013 10:03 |
|
Minidjuret
Elev |
Har du prövat stänga av och sätta på den igen? Nej men okej, krya på dig! ^^ 8 mar, 2013 10:07 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen