Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11272 11273 11274 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Jag har en förfärlig lust att somna om och jag har ingen lust att gå till skolan då jag ligger efter nu när jag varit sjuk. Yeeay.

awe, pepp pepp peeeepp cccccc:

speech!

8 mar, 2013 06:30

Pixie
Elev

Avatar


min hals brinner :-----)

mhm liksom jättekul att vakna så

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

8 mar, 2013 06:37

Neeyum
Elev

Avatar


http://ask.fm/vilmish
fråga mig något tack xoxo

8 mar, 2013 07:18

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Ginny00:
Jag har en förfärlig lust att somna om och jag har ingen lust att gå till skolan då jag ligger efter nu när jag varit sjuk. Yeeay.

awe, pepp pepp peeeepp cccccc:
Tack tack tack

Det är minus tolv och jag har strumpbyxor. Hurrayyyyh

8 mar, 2013 07:28

Obliviate_
Elev

Avatar


derpa derp deeerp!

..MÖTE om 40 minuter då.

Sen går tåget straxt efter tolv opp till daaaalaaaarnaaaaa.

4 timmar på tåg is so funneh!

8 mar, 2013 08:48

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Idag kom det några överlevande från Andra Världskriget och berättade om hur de överlevde förintelsen. Och kan ni fatta vad nazisterna gjorde med 6 miljoner judar?!

De slängde spädbarn i isvakar, kastade fjortonåringar levande i brinnande olja, för varje sårad soldat skulle det dödas 50 judar och för varje död soldat 100, dessutom fick de gräva sina egna gravar, långa diken som de sedan fick stå som måltavlor på. Att man gasade ihjäl folk var också vanligt.

6000 judar (till största delen).

Det är så hemskt att man inte kan förstå. Och det finns människor idag som har bevittnat sånt här.

Vi har också fått besök av en jude som berättade hur de kom ifrån Koncentrationslägret...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

8 mar, 2013 09:56

Borttagen

Avatar


Jag måste tycker att det är bäst att göra matteläxan på flyget men.... BRÅK? Snälla? D:

8 mar, 2013 09:57

MissWentz
Elev

Avatar


Min klass hade besök av en Tysk tjej i en månad.
En dag så hade vi frilufsdag och då får man välja en sport som man ska utöva den dagen.
Vi valde Beach-volleyboll.
För att komma till Beach-volleybollhallen var vi tvugna att gå igenom ett par skumma ställen. Hennes enda kommentar var "This looks just like Auswitch".
Vi bara opps....

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ffd908bbfa37d7b4e8d53014c0f7045d7%2Ftumblr_mht2alk32S1r2jx5co2_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F181d8acc02dc6cba08a73f08a38fa646%2Ftumblr_mht2alk32S1r2jx5co3_250.gif

8 mar, 2013 10:03

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag måste tycker att det är bäst att göra matteläxan på flyget men.... BRÅK? Snälla? D:

Just det, du är på väg till Stockholm va? Hur långt har du dit? :>

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

8 mar, 2013 10:03

Minidjuret
Elev

Avatar


Skrivet av Pixie:
min hals brinner :-----)

mhm liksom jättekul att vakna så


Har du prövat stänga av och sätta på den igen?



Nej men okej, krya på dig! ^^

8 mar, 2013 10:07

1 2 3 ... 11272 11273 11274 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.