@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
JAG HAR SÅ MÅNGA SLOTH-GIFS OCH JAG VET INTE NÄR DE KAN ANVÄNDAS
7 mar, 2013 22:00 |
|
Minidjuret
Elev |
Kossanberta- ... BARA EN FAS?!
Du har lurar mig, nej vänta du har lurat mig OCH Hampus! Under alla år som jag levt har jag trott att- nej jag vill inte ens prata om det. Jag ska flytta hemifrån och leva mitt liv som rebellisk tonåring i skogarna i Norrland och leva mitt liv med att bekämpa trädfiskarna! Och så ska jag och Tejp fortsätta leta efter ankor. 7 mar, 2013 22:01 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dilly Weasley: Geografi. Är roligare än biologi. Skulle nog säga att inget ämne är särskilt roligt... Och jag suger verkligen på Geografi. Vart är det Skåne ligger nu igen? Jag vet många länder i Europa tack vare ESC. Yeah, I'm pretty much sucks at it. Jag har ingen som helst aning om vart de ligger. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 mar, 2013 22:07 |
|
Obliviate_
Elev |
Överförd 25 låtar till min iphone.
Nu .. ÄR DOM INTE DÄR 7 mar, 2013 22:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dilly Weasley: Geografi. Är roligare än biologi. Skulle nog säga att inget ämne är särskilt roligt... Och jag suger verkligen på Geografi. Vart är det Skåne ligger nu igen? Jag vet många länder i Europa tack vare ESC. Yeah, I'm pretty much sucks at it. Jag har ingen som helst aning om vart de ligger. ... åh jag längtar verkligen inte till Geografi provet 7 mar, 2013 22:09 |
|
Borttagen
|
7 mar, 2013 22:10 |
|
Borttagen
|
Räknade precis mina pengar. Jag har 6760 kr (i sedlar) i min lilla skattkista och precis 2000 av dom är i hundralappar.... o.O
Måste gå till banken snart... 7 mar, 2013 22:11 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dilly Weasley: Geografi. Är roligare än biologi. Skulle nog säga att inget ämne är särskilt roligt... Och jag suger verkligen på Geografi. Vart är det Skåne ligger nu igen? Jag vet många länder i Europa tack vare ESC. Yeah, I'm pretty much sucks at it. Jag har ingen som helst aning om vart de ligger. ... åh jag längtar verkligen inte till Geografi provet Ha, en gång hade vi prov där vi fick två papper på en karta på varje papper där vi skulle sätta rätt land (länderna stod på pappret) till rätt nummer och jag hade rätt på alla. Kommer dock inte ihåg om jag fick rätt på båda kartorna men i alla fall en. Och det var typ tio länder på varje. 8D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 mar, 2013 22:15 |
|
Borttagen
|
7 mar, 2013 22:16 |
|
Obliviate_
Elev |
WAAA! Hundra likes :O
7 mar, 2013 22:18 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen