@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
7 mar, 2013 20:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dilly Weasley: Geografi. Är roligare än biologi. Skulle nog säga att inget ämne är särskilt roligt... Och jag suger verkligen på Geografi. Vart är det Skåne ligger nu igen? 7 mar, 2013 20:41 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
DETTA ÄR MITT SISTA INLÄGG PÅ MUGGIS SOM TOLVÅRING!
VILL BARA SÄGA ATT JAG ÄLSKAR ER. även om ingen kommer se detta då denna tråd är väldigt aktiv, så vill jag bara säga att ni är bäst okej.♥ tack för alla fina minnen, jag hoppas ni vill bygga upp nya med mig många fina år till! ♥ ![]() speech! 7 mar, 2013 20:42
Detta inlägg ändrades senast 2013-03- 7 kl. 20:45
|
|
Solkatten
Elev |
Glassbåt är typ den godaste glassen. Äter en nu. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 mar, 2013 20:44 |
|
JosefinFini
Elev |
7 mar, 2013 20:50 |
|
Borttagen
|
7 mar, 2013 20:51 |
|
Solkatten
Elev |
14 är mitt favoritnummer! ♥
#random "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 mar, 2013 20:52 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: OH YEAH! Nu har jag 221 tummar 8D skulle du vilja ha 222 st? Alltså 221 är ju så coolt, men är det någon som skulle ge mig en tumme till så blir jag inte ledsen c; ![]()
7 mar, 2013 20:53 |
|
Solkatten
Elev |
Har fått 4 tummar idag. ♥ Kommer ihåg en dag då jag typ fick 10 tummar på en dag. xD Sådana dagar är EPIC.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 mar, 2013 20:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JosefinFini: ^Skrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: OH YEAH! Nu har jag 221 tummar 8D skulle du vilja ha 222 st? Alltså 221 är ju så coolt, men är det någon som skulle ge mig en tumme till så blir jag inte ledsen c; skulle gärna vilja ge dig en... 7 mar, 2013 20:54 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen